Recept: banánové lívance

2:38 PM

Protože jsem nevěděla, co k obědu, rozhodla jsem se udělat netradiční banánové palačinky! Naprosto jednoduché, zdravé a hlavně - výborné! A 100% bez mouky.


Ingredience:
banán
2x vejce
trocha másla

Postup:
Nakrájíme si banán do misky, přidáme 2 vajíčka a pořádně promícháme. Pánvičku lehce potřeme máslem a postupně lijeme připravenou směs. Dále postupujeme jako u klasických palačinek a lívanců - otáčíme a podáváme.




You Might Also Like

19 coments

  1. Zapisuji si:D Vypadá to totiž výborně!

    ReplyDelete
  2. ty jo, to mě nikdy nenapadlo..vypadá to výborně! :)

    ReplyDelete
  3. Nádherně to vypadá ;)
    Rozvrženi a přetáhneš si to doprava ;) To pochopíš neboj ;) Ty to máš vlevo.. A na akné používám 3 kroky od clinique a celkem to pomáhá :)

    ReplyDelete
  4. mňam:), už jenom na fotce to vypadá výborně!

    ReplyDelete
  5. Tento recept znám, je výbornej :)) Vetsinou dělám z většího množství a sním vsechny třeba na snídani :D Tím jsi mi taky připomněla, že jsem je dlouho nemela...mmm :D Snad jsou doma banány ;D

    ReplyDelete
  6. To zní dobře a ted´ nevím, jsou v tom kousky banánů nebo ne ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to vlastně celé o banánu :D. Jen 1 banán + 2 vejce :) Prostě promíchaná, rozdrcená a osmažená směs ;)

      Delete
    2. To jsem pochopila :D Myslela jsem jestli tam ty kousky jsou cítit a nebo jsou jakoby úplně rozmačkané :D

      Delete
  7. z počtu ingrediencií čo si uviedla mi vyjde asi koľko palaciniek? inak, ja poznám podobný recept len na lievance ale toto je úplne bez múky takže určite vyskúšam, super recept ;) :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asi tak 8 palacinek, ale menších - tak jak to mam na fotce :) záleží na Tobe, jestli chceš vetší počet malých a nebo treba 3 velké :)..

      Delete
  8. wow tak to určitě vyzkouším!:o)

    ReplyDelete
  9. máš překrásný blog a jsi hrozně sympatická:) tenhle recept mě ale donutil už konečně zanechat komentář:D někdy to musím vyzkoušet, zatím jsem se ovoce v palačinkách bála:D

    ReplyDelete
  10. Zkoušel jsem to jednou a vůbec mi to nedrželo tvar :( neporadíte mi někdo jak jak to nějak zpevnit? při otáčení se mi to prostě zcela rozcuckovalo :(

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. SаveԀ as a favorite, I really like yοur blog!


    Alѕo visit my blog; Christian Louboutin Boots

    ReplyDelete