Recept: fitness Raffaelo

12:16 PM

Dlouho jsem tu nebyla, přiznávám, ale za to tu pro vás mám něco sladkého. Jako odměnu, pokud jste tu se mnou stále vydržely. Jedná se o zdravoučké fitness Raffaelo. Kdo by rád nemlsal, že? Ale zdravě a bez výčitek je to mnohem lepší.

Ingredience:
kokos (cca 150g)
med (nebo javorový sirup)
mandle (nebo jiné oříšky)
tvaroh měkký (cca 250g = vanička)

Postup:
Do misky si vyndáme tvaroh, osladíme medem a přidáme kokos dle oka, zamícháme. Do další misky si dáme samotný kokos. Z "těsta" vytváříme kuličky, do nich dáváme mandličku a následně ještě posypeme či obalíme kokosem z druhé misky. Výsledné Raffaelka uchováváme v ledničce.


You Might Also Like

11 coments

  1. vyzerajú veľmi chutne a recept je dosť jednoduchý, také akurát na leto, vďaka za inšpiráciu! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Mňam! Jdu je hned vyzkoušet :D

    Mrkni na můj blog :) http://theelegantzone.com

    ReplyDelete
  3. milujem med, milujem tvaroh a aj oriešky, takže vyskúšam :)
    ľúbezná

    ReplyDelete
  4. Janičko vypadají šíleně lákavě!! ♥
    Děkuju za takovou úžasnou pochvalu a k designu...použila jsem free šablonu a předělala si ji k obrazu svému, ještě stále dodělávám :) musím říci, že sama nevím, jak se to podařilo, na nějaké html a tak jsem totální ňouma :D

    ReplyDelete
  5. Strašně moc ti děkuji za ten recept! Zrovna jsem po něčem takovém koukala a tohle je naprosto super! :)

    ReplyDelete
  6. mnam miluju všechny věci co jsou v tom!:) Určitě zkusím:)

    ReplyDelete
  7. Vypadá to moc hezky :) Já jsem se tyhle prázdniny snad ještě nezastavila :D Jen první dva dny jsem proležela, protože jsem byla nachlazená, ale jinak jsem byla na dovolené, trávím čas s přítelem, chodím na autoškolu, snažím se něco přečíst a když mi náhodou zbyde čas, tak sednu k blogu a píšu :D Užij si Itálii :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Vypadají skvěle. Raffaello jsem měla dřív hrozně ráda. :)

    ReplyDelete
  9. toto by som mohla zvladnut aj ja :)

    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu ROWENTA a vyrobky DOVE :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    ReplyDelete