USA, Canada, Mexico, the Cayman Islands + Jamaica

3:29 PM

Určitě jste si všimli, že jsem tu pár týdnů nebyla. A někteří možná zaregistrovali na instagramu, kde že to vlastně jsem, nebo kde že se to vlastně pohybuji.

Navštívila jsem USA. A pak ještě Kanadu, Kajmanské ostrovy, Jamajku a Mexiko. Všechno bylo naprosto perfektní. Týden jsem strávila na jedné z největších lodí na světě. Byly tam bazény, fitko, sportoviště, basket, běžecká dráha, vířivky, obrovské šachy, fůra restaurací, bary, masáže, lanové centrum, tobogány a spoustu dalšího...

Mám tolik zážitků, že je ani nemůžu popsat. Zažila jsem plavání s delfíny, dostala od nich dokonce sladkou pusinku a nechala se jimi táhnout. Potápěla se, viděla úžasné mořské tvory, mazlila se se želvičkou i hadem, viděla aligátory ve volné přírodě, zažila spoustu legrace a taky poznala pár Američanů. Všichni jsou tam hrozně milí a je to úplně jiný život. Niagárské vodopády byly také naprosto úžasné. V noci byly nádherně nasvícené a vše mělo úžasné kouzlo. Stát kus od Bílého domu by také zážitek.

Nejvíc se mi líbilo v Miami a na té snové lodi - ani nedokážu vyjádřit slovy, jak úžasná a perfektní byla. Vždycky jsem si myslela, že ta topka je New York a jeho úžasné mrakodrapy. Byla jsem tam už před pár lety a tento rok znovu. :) Ano, je úžasný, ale Miami a Mexiko mě okouzlilo ještě mnohem víc. Států jsem procestovala dost, myslím, že toho hodně poznáte z fotek, které vás asi zajímají nejvíc. Časem bude i video z lodi, na kterou nikdy nezapomenu. Jednou se tam vrátím.



You Might Also Like

5 coments

  1. prekrásne fotky, muselo byť úžasne :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    ReplyDelete
  2. Nádherné fotky :) .. Ty vodopády, loď a západ slunce jsou úplně neuvěřitelné! Amazing! :)

    ReplyDelete
  3. Muselo tam být nádherně. Ty fotky jsou úžasné, západ slunce, vodopády, a ta loď. Překrásné! :)

    ReplyDelete
  4. Muselo to byť super !! :) Krásne fotky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete
  5. Jedním slovem, úžasný! Krásné fotky, musela sis to parádně užít! :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    ReplyDelete