Polebattle challange cup 2015

5:32 PM

Vzhledem k tomu, že právě píši seminární práci o pole-dance na seminář z tělesné výchovy, rozhodla jsem si dát pár fotek z pole battlu i sem. Dřív o to byl hodně zájem a tentokrát jsou fotky od profesionála. Zachytil mě i po jednom pádu, ale soustřeďte se na výraz. Úsměv. Tou fotkou bych chtěla jen říct, že i když občas spadnete, neznamená to, že jste prohráli. Ve všech smyslech co existují, teď nemluvím jen o pole-dance.

Pro mě je to už něco, co bych nevyměnila za nic na světě. Něco, co mě hrozně naplňuje a dává mi neskutečnou radost do života. Koupit si tyč domů byla pro mě zatím ta nejlepší investice, jakou jsem kdy udělala. Miluju na tom úplně všechno. Pole dance mi dá křídla i v těch špatných chvílích, kdy mě naplní pocit, že absolutně nic nestíhám a nezvládám.

Doufám, že máte také ve svém životě věc, kterou tak moc milujete a která vám dává takovou radost. Pokud je to právě sport, tím líp. Protože ten nikdy, nikdy nezmizí.





You Might Also Like

6 coments

  1. Můj bože! Vždycky jsem baby co dělají pole dance obdivovala, páni... vážně boží! :) Je super, že jsi našla zálibu v tomhle sportě, držím palce, ať se ti daří v tomhle ohledu :)

    Nikola Mills

    ReplyDelete
  2. wau, tak v tom ťa obdivujem , chcela by som to aj ja vyskúšať, držím ti palce nech sa ti v tom darí máš môj obdiv ! ;)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    ReplyDelete
  3. krásne fotky :) tiež by som to rada niekedy vyskúšala :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Tak to je super ! vždy obdivujem ľudí, ktorí toto dokážu ! :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    ReplyDelete