Mistrovství České republiky v polesport 2016

11:42 PM

Přesně před rokem jsem si říkala, že bych si ráda stoupla před porotu na mistrovství a tancovala na stejných tyčích jako ti nejlepší. Letos jsem si to konečně splnila a ačkoliv jsem nezačala bednou, jsem ráda, že jsem si vyzkoušela ten stres, který nebyl pouze v divadle, ale tak nějak celý týden, kdy mistrák probíhal. Byl to pro mě zároveň "svatý týden" (předmaturitní), takže stresu se nakupilo docela dost. Taky jsem si během těch dvou minut tak nějak víc zvykla na celý sál, který kouká se soustředí na mě a věřím, že příští jakoukoliv soutěž to bude zase o něco lepší. Za rok bych si přála napsat stejný článek s tím, že jsem se posunula zase dál..  Krůček po krůčku. Kdo sleduje můj instagram ví, že poslední dobou jsem v tanečním sále pečená vařená.

Líbí se vám fotky?


You Might Also Like

2 coments

  1. Máš někde video? Fotky jsou krásný :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) Na Youtube ho najdeš určitě. :)

      Delete