Nová část života

3:09 PM

Jsou prázdniny, za měsíc a půl mi začíná tak trošku nový život a vlastně se poslední dobou tak nějak vše mění. Osm let na gymplu je za mnou a já půjdu na vysokou školu, konkrétně na obor Arts management. Nezměnila se mi jen škola, ale postupně měním víc věcí. Doma vyhazuji staré věci, skoro každý den si třídí skříň a předávám dál, nebo prodávám zbytečnosti. Líbí se mi hodně styl, který nepreferuje každý a konečně si na něj po opuštění střední troufám. Když zrovna někde necestuji, jsem na tréninku a prázdniny si na plno užívám!


Další věcí, kterou bych ráda zdělila je, že netřídím jen šatník, ale i blog. Vymazala (přesněji si uložila do konceptu) staré články a třídím ty, které tu nechat a které ne. Někdy je fajn začít znovu,.. mám i nové vlasy, trochu jsem je ztmavila. Jsou skoro černé a myslím, že se k mé snědší pleti (hlavně v létě) hodí. Někomu se to líbí, někomu ne, ale já jsem spokojená. Nějaké prameny jsou dokonce hnědé, protože v barvení nejsem profík, ba dokonce úplný začátečník. A i když by to kadeřnicím přišlo asi jako pohroma, mně to přijde geniální.

Poslední novinkou je, že jsem smazala fan page na facebooku. Skoro tam nejsem, neaktualizuji ji, a proto ji nemá cenu vést. Aktivní jsem hlavně na instagramu, to je má slabost.
  


You Might Also Like

3 coments

  1. Je super, že se takhle pouštíš do změn, tak ať ti to vydrží! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    ReplyDelete
  2. Mám ráda takové změny! Hlavní je, nebát se jich. :) Ty vlasy vypadají moc hezky.
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete
  3. Zmena je zivot, spravne delas. Cas od casu je potreba u nekterych veci zacit s cistym stitem :) Jinak skvele kalhoty!


    Poshlife

    ReplyDelete