Verona

10:48 PM

Kdo sleduje můj instagram, ví, že jsem právě ve Veroně. Ach, jsem okouzlena! Romea a Jůlii jsem si do kánonu sice nevybrala, ale příběh je mi moc dobře známý, asi jako většině lidem. Tolik romantiky na jednom místě... trošku mi to tu připomíná Benátky, které jsem navštívila asi před třemi týdny.

Zítra se chystám do Říma, takže fotky budou později, až bude čas. Dnes jen ukázka mých milovaných pohodlných lacláčů, ve kterých jsem se procházela tímto kouzelným městem. Můžete si všimnout, že můj oblíbený bobek na hlavě skoro nesundavám. Hlavně teď v létě je pro mě naprostou jedničkou. V rozpuštěných vlasech se cítím lépe, ale zase nenávidím, když mi padají do obličeje..

Teď už jsem zachumlaná na hotýlku v přítelově tričku, s turbanem na hlavě a nemůžu se dočkat dalšího dne!






You Might Also Like

1 coments