Itálie 2016

5:25 PM

Většinu prázdnin jsem strávila v Itálii. Z toho čtrnáct dní v Bibione, což byla taková válecí dovolená, přesto plná legrace a zábavy (na blogu je i video), zatímco druhá dovolená byla více cestovací (a také plná legrace a zábavy). Z těch nejznámějších míst, které jsem navštívila, byla romantická Verona, kouzelný Řím (odkud jsme mimo jiné zamířili do Vatikánu), Pizzo, a aby toho nebylo málo, podruhé za prázdniny jsem se stejnou radostí navštívila Bibione. Dále například Stromboli a další úžasné ostrovy a výlety. Celou cestu jsem pečlivě dokumentovala na instagram, ale fotky ze zrcadlovky jsou fotky ze zrcadlovky.

Důležité je zmínit, že mé fotky jsou z velké části dost minimalistické. Když se mi zalíbí to, že Italové milují kola, vyfotím zkrátka sedátko u kola. Jindy fotím zase lidem talíře. A nebo v rychlosti zachytím zajímavý outfit uspěchané slečny. Detaily jsou důležité. Pro mě dokonce to nejdůležitější.

P.S. Chystám (už asi rok mám ten nápad, ale nyní jsem se to opravdu rozhodla zrealizovat) takový "malý" fotografický projekt. Více vám řeknu v dalších článcích, ale budete se moci zapojit a doufám, že to bude mít nějaký smysl.



You Might Also Like

1 coments

  1. Itálie je přenádherná, jednou bych tam ráda bydlela :)

    ReplyDelete