Já a koně

1:55 PM

Už je to nějaká doba, co byla pořízena tato fotka. Ke koním jsem měla vždycky blízko. Vlastně k nim mám blízko pořád a pach ve stáji mě spíš láká, než odpuzuje. Měla jsem dvakrát pronájem, jednou jsem se koně vzdala dobrovolně, nebyl to typ pro mě. Podruhé už to bylo složitější a koník je teď (snad už šťastný) na věčných pastvinách. Od malička jsem na koních jezdila a sbírala všechno, na čem bylo toto zvíře zobrazené. Musím říct, že mi moc chybí. Všichni. Kdyby měl den více hodin, stále bych jezdila. Nicméně nemá a já zastávám názor, že je lepší dělat jednu věc na 100%, než dvě na 50%. Nakonec jsem se vydala jiným směrem a přilnula více k jinému sportu. Přesto budu koně vždycky milovat a jejich přítomnost mě bude navždy přitahovat. Máte rádi tato kouzelná zvířata? Nebo k nim chováte spíše respekt?


You Might Also Like

0 coments