Pole battle league 2016

4:50 PM

Jelikož si tu  pečlivě vedu rubriku poledance, ráda bych opět přispěla příspěvkem. Před týdnem se konala soutěž na Ladronce, Pole battle league 2016. Pravidla battlů mi tak sympatická nejsou - nevíte, co dostanete za hudbu, koho vám vylosují do dvojice,.. prostě toho moc nevíte. O to je to ale pak větší zkušenost. A tak jsem do toho šla. Mám ráda výzvy a baví mě zkoušet, čeho všeho jsem schopná (a čeho ne, haha). Do finále jsem postoupila z druhého místa z čtyřiadvaceti soutěžících a postupovalo nás celkem šest. Finálové kolo už mi bohužel tak nevyšlo, nicméně jsem domů odešla s další velkou zkušeností a novými poznatky, co zlepšit a na co si dát příště pozor.

K tomuhle sportu můžu upřímně říct: je to jedna z nejdůležitějších věcí v mém životě, která mi ukázala ten správný směr. Změnilo mi to myšlení, pohled na mě, pohled na všechno. U nás v rodině jsme byli vždycky hodně sportovní, ale nikdy jsem nemohla tvrdit, že bych běhala u moře sprinty (které mně a bráchovi táta vždy při dovolené měřil), protože bych to milovala. Teď to ale FAKT miluju a to z celého srdce. Už je to součást mě,.. bez toho všeho, těch modřin, potu a někdy i stresu bych to nebyla já. A rozhodně bych nebyla šťastná, plná života, optimismu a nadšení ze všeho kolem toho - dokonce i z chyb, když mi přinesou poučení.




You Might Also Like

1 coments

  1. Úplně to samé mám já s jumpingem! Je to úžasný se najít v nějakým sportu :) nad poledance nikdy nepřestanu žasnout, obrovský potlesk za to jak ti to jde <3

    ReplyDelete