Lidi kolem nás

1:05 PM

Nedávno jsem se zmínila o malém projektu, který chystám. Začala jsem nad tím přemýšlet už před hodně dlouhou dobou. Nejdřív jsem na to chtěla vymyslet i jen stránky, ale nakonec jsem si řekla, že takových článků zase nebude tolik, a proto vytvořím rubriku zde. 

Nejde o žádné reklamy, nebo projekt focení bot. Jde o focení lidí. Poměrně hodně cestuji a měla jsem (a doufám že ještě budu mít) možnost procestovat hodně míst. A tehdy jsem poznala, že lidi ze všech koutů jsou úplně jiní. A přesto stejní. Je jedno jestli jsou černí, bílí, velcí, malí, jestli rádi sportují, nebo jedí. Jsou to lidi, se svými vlastními problémy i radostmi, všichni někdy s pocitem, že jsou k ničemu, jindy s pocitem, že jsou mistři světa. Každý někdy ubrečený a někdy rozesmátý. Rozhodla jsem se jich tehdy pár zachytit a při prohlížení fotek mi došlo, že každý je jedinečný, kouzelný a nenahraditelný. A to je cíl tohohle projektu. Chci aby to došlo všem. Že každý obyčejný člověk je nenahraditelný. Vzhledem, povahou, svým místem v rodině i u známých.. tím že je on/ona.




You Might Also Like

2 coments

  1. Z těch fotek jde neskutečná energie :)

    ReplyDelete
  2. Originálna myšlienka! Má to niečo do seba. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    ReplyDelete