Podzimní milované barvy

2:57 PM

Ačkoliv nám světlo na fotky moc nepřálo, mám tu pro vás něco jako podzimní inspiraci. Je pravda, že u mě v šatníku výrazné barvy najdete jen zřídka a rozhodně méně, než ty klasické, vyblité, šedé a nevýrazné. Možná proto je pro mě podzim ideální. Barvy jsou kolem mě, proto je můžu trošku ošidit. Kabátek/carditan, co mám na sobě, jsem dostala jako náhodný dárek. Šla jsem si ho koupit s tím, že si zase /jako dost často/ udělám radost. Ale potkala jsem přesně v tu stejnou chvíli mamku, v tom stejném obchodě. Takže mi radost udělala ona. :) No a pár dní před tím jsem si ještě koupila bílé Reeboky. Stejné jako jsem nosila před pár lety na závody a podle taťky tedy i úplně stejné, jako všechny mé boty. Co vy a vaše oblíbené barvy? 


You Might Also Like

5 coments

  1. <3 to je ale kráSNOučQíí, skQělej voHoZ a ještě lEpčEjší fotograf. UPE to lOvísQUju!! <3 mucq

    ReplyDelete
  2. Krásný outfit! Na podzim miluju vínovou a khaki :)
    Denisse Beauty

    ReplyDelete
  3. Moc ti to sluší :) Já nejraději nosím černou.

    Oblíbenci za říjen 2016

    ReplyDelete