Vysoká a tak podobně

12:14 AM

Jak to se mnou posledních pár týdnů vypadá? Chodím do prváku na vysokou. /i když mi lidi tipují tak o 4 roky méně/. A jak to se mnou vypadá?

1) Jsem skoro každý den na tréninku, protože mě to dobíjí neskutečnou energií. (A nebo totálně odrovná)
2) Podcenila jsem vysokoškolské těláky. A přecenila svojí fyzičku. Naschvál jsem si zvolila hodinu klukama, abychom alespoň něco dělali. Teď ze mě kruhový trénink každé úterý vysává život.
3) Zase jsem se dostala k běhání. Dokonce mi vyhovuje, když při tom lehce mží a lidé se schovávají v úkrytech.
4) Kromě tyče se mi začala být velice sympatická akrobacie na šálách. :)
5) Koupila jsem si zimní boty s podpatkem a rozhodla se, že se na nich konečně naučím chodit. Bez úrazů a s elegancí. Bylo to tedy na úkor večeře. Místo večeře jsem totiž odešla s botami.
6) Zjistila jsem, že matika není tak hrozná, když si umíte vybrat obor.
7) Jsem hrozně líná si vyčkat frontu na isic kartu, takže pravidelný jídelníček přes den dost silně nezvládám a půl dne si stěžuji, že mám hlad, což je dost otravné. 
8) Poznala jsem skvělé lidi a vysokoškolský život se mi zatím líbí.
9) Konečně jsem objevila dobré tekuté linky, které drží! /brzy bude recenze a srovnání celé kolekce/
10) A kromě toho všeho mám milujícího přítele, chodím na různé festivaly, občas se snažím něco nakreslit/napsat, koupila jsem si konečně maličkatý kaktus jen tak pro radost, příští čtvrtek jdu s kamarádkou ze školy na Human Locomotion, na což se hrozně těším, plánuji konečně navštívit papírnictví Kaš-mi-daš a čtu velice zajímavé knížky - taky o tom bude článek. 




You Might Also Like

0 coments