Dvě malé beauty vychytávky

12:08 PM

Dnes přicházím s mými oblíbenými beuaty vychytávkami. První je suchý šampon, za který necháte něco málo přes 30,- (+ dlouho vydrží) a druhým tipem jsou tekuté linky na oční víčka.

Začala bych linkami. Kolikrát jsem se chtěla na nějakou příležitost krásně nalíčit, jenže všechny linky, které jsem znala, zkrátka nedržely. Místo toho, abych tedy vypadala krásně a upraveně, jak jsem plánovala, vypadala jsem vždy po pár hodinách jako idiot. Nedržely mi ani linky, které většině drží a já se pomalu smiřovala s tím, že mám asi moc mastná oční víčka a linky nebudou to pravé ořechové.

Když jsem začala chodit na novou školu, seznámila jsem se s holčinou (ahoj, Ájíku), která je na kosmetiku větší odborník než já. Má kurz v makeup institutu a je prostě na úplně jiném levelu než já. Doporučila mi linky Dermacol Ultra Black dipliner, které podle ní drží jako přibité (a prý každému!).. Koupila jsem si je a nemohu nic jiného, než naprosto souhlasit. Nespleťte si je ale s Dermacol Bambi Black (prakticky totožný obal a ne, nedrží) nebo s Dermacol Precise Black. To už je fix a opět nedrží vůbec - alespoň mně ne.

Další užitečnou věcičkou je AMICA suchý šampon. Zkusila jsem různé, ale tomu nejlevnějšímu a možná nejstaršímu jsem stále nevěřila. Myju si hlavu každý den, a pokud to nestihnu, použiju právě tento malý levný zázrak.Vlásky jsou krásně objemné a odmaštěné. Bála jsem se, že prášek z hlavy nedostanu, hlavně protože jsem tmavovláska. Pokud si ho ale nesypete přímo do vlasů, nýbrž na ruce a až po té ho "roztřepete" ve vlasech, úplně se schová/zmizí. Jsem typ slečny, která absolutně nemá problém s tím, být nenamalovaná, ale jakmile má mastné vlasy, nebo pocit mastných vlasů, celý den je prostě na nic. Zkoušela jsem i šampóny ve spreji, ale cenově jsou úplně jinde a nic lepšího nepředvedly.




You Might Also Like

9 coments

  1. Vím že to k tomuhle článku nepatří, ale máš boží nehty :)

    ReplyDelete
  2. Ten suchý šampón zvykne používať moja sestra, ale mňa až tak neoslovil. Moje vlasy po ňom ostávajú spľasnuté. Síce už nie mastné, ale je veľmi ľahko poznať, že nie sú umyté.
    World of Nicol

    ReplyDelete
  3. Já používám asi už čtyři roky tekuté oční linky od miss sporty. Sice patří mezi ty levnější, ale často se ukáže, že některé levnější kosmetické značky mi vyhovují víc než ty dražší :) Drží fakt celý den a navíc se i dobře nanášejí :)
    Na suché šampony moc nejsem, spíš si udělám víc času a ty vlasy umyju, protože mně prostě žádný suchý šampon nevyhovuje :D
    A ty nehty máš krásný! :3
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Na ten suchý šampon se juknu! používám hnědý od Balea a je celkem dobrý :) BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  5. Ze suchých šamponů používám Baleu. O Amice jsem slyšela, nikdy jsem se k ní ale nedokopala :D

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete