Giveaway o krásné vánoční dárky! - (konec)

4:46 PM

Jelikož se blíží Vánoce, mám tu pro vás giveaway.

Možná někdo z vás, kdo mě třeba sleduje delší dobu a pravidelně, ví, že máme s Jiříkem vlastní e-shop (http://www.potiskynaprani.cz/). Věci nepřeprodáváme, všechno poctivě tiskneme a děláme na přání zákazníků. Ceny nemáme nijak drahé, přesto velice kvalitní a zakládáme si na spokojenosti našich zákazníků.

V nabídce máme mimo jiné i roztomilé polštářky s libovolným potiskem (text, fotka, obrázek, motto, logo..) a právě o tyto bude soutěž. Pokud by měl někdo zájem o potisk triček, tašek, ručníčků, mikin,.. stačí kliknout na stránku a tam se dozvíte vše potřebné.




A co musíte udělat pro výhru?

1. Napsat, co byste chtěli na polštářek za text/případně odkaz na fotku, nebo nějaký podrobnější popis polštářku. (Zda čtvercový, srdíčko a jestli sametový (lesklý) nebo klasický.
2. E-mail a proč zrovna vy byste chtěli vyhrát.
3. dát like naší e-shop stránce zde. (boxík níže) A samozřejmě budu hrozně ráda, když mě budete sledovat přes GFC, ale to už je jen a pouze na vás.




edit - Pomocí random.org byl vylosován výherce a informován e-mailem. Děkuji všem za účast a gratuluji výherkyni.


You Might Also Like

12 coments

  1. Libi se mi ve leskle tvaru srdicka s napisem king a queen. Chtela bych vyhrat jelikoz se u me doma věčně dohadujeme o jeden polstarek kdyz koukame na filmy.
    Fb eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete
  2. Mě se moc líbí ty s korunou, jelikož jsme Královi, tak by se nám to fakt "šiklo".
    macu@seznam.cz
    FB Markéta Králová

    ReplyDelete
  3. Mně by se strašně líbily polštáře s nápisem "Light side" a "Dark side", jelikož jsme s přítelem oba nadšenci do Star Wars, a máme tak i laděnou ložnici. :D A proč bych chtěla vyhrát, no právě proto, že jsme se zrovna sestěhovali dohromady, a zrovna pořádný, hezký polštářky nám docela chybí :)
    Lajk tam je, Netty Pleštilová je můj fb :)
    a mail netty.vanity@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Krásnej nápad na soutěž :) hned mě napadl polštářek pro maminku ve tvaru srdíčka a nápis třeba nejlepší mamka z klasického materiálu :) vyhrát bych chtěla, protože chci mamce udělat krásný Vánoce a potěšit jí. Neměli jsme zrovna jednoduchej rok a pro mě je to superhrdinka, za to co všechno zvládá ♥

    ReplyDelete
  5. a ještě mail sakraaa :D hartlova.d@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Tak já jsem po rozchodu, ale miluju svojí nejlepší kamarádku, proto by se mi líbily tyhle polštáře s korunkou a nápisy: "Claire's princess" "Ella's princess"
    klara.odehnalova1@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Na polštářek bych chtěla text: Let's hate people together. Čtvercový, klasický.
    Chtěla bych vyhrát, protože by to byl ideální dárek pro mou kamarádku a kdyby se poštěstilo s dvouma polštářkama tak i pro mě. :)
    GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com

    ReplyDelete
  8. ja bych chtela neco pro pritl treba napiz jsem tvoje princezna nebo jednoduse miluju te, libi se mi ctvercovi, urcite preferuju ceske napisy jednou do spolecne domacnosti tomanova.katerina@centrum.cz

    ReplyDelete
  9. Tak mne by sa veľmi páčil vankúš s takýmto motívom : http://4.bp.blogspot.com/-xqdlR0JXznY/Tx5bd5aLqNI/AAAAAAAAATE/KJTLn30nofE/s1600/Infinity.png
    Materiál vankúša by som dala klasický a tvar : štvorec. Môj email - mellypotterhead@gmailcom. A prečo by som chcela vyhrať ? Vankúše úplne zbožnujem keďže ja trávim veľa času v posteli, či už pri pozeraní filmu alebo čítaní dobrej knihy, vankúš je vždy vhodný :D A vankúš s takým jednoduchým motívom nikde neviem zohnať.

    ReplyDelete
  10. Líbí se mi lesklý polštářek ve tvaru srdíčka s nápisem Love
    Rada bych ho věnovala mě drahé polovicce jelikož budeme mít výročí :*
    zanetahubinkova@centrum.cz

    ReplyDelete
  11. Líbil by se mi sametový, čtvercový polštářek s nápisem: ME and YOU = US. Dala bych ho příteli k Vánocům. :)
    e-mail: lucinkaa005@seznam.cz
    Měla bych vyhrát, protože mám zítra svátek! :) :D

    ReplyDelete
  12. Chtěla bych polštářek king a queen. Snažím se je všude sehnat, ale nikde je nemají. :(
    lucie.nova1@email.cz

    ReplyDelete