Podzimní

5:00 PM

Poslední dny byly dost hektické a já se skoro nezastavuji. Překvapivě mi to ale vyhovuje. Vyhovuje mi vysokoškolský život, ale je pravda, že to tvrdím ještě před zkouškovým. Nicméně parta lidí, kterou jsem poznala, je naprosto báječná a jsem si jistá, že si užijeme ještě hodně legrace.

O víkendu jsme se vydali s přítelem a bráchou do Drážďan a dost dlouho pobyli i v Primarku. Odtud mám taky sametovou mikinu (s celým nákupem se vám ještě pochlubím!), kterou můžete vidět na fotce. Baťůžek mám také pár dnů, je koupený ve slevách na Black Friday. Líbí se vám? Ja takový dlouho sháněla, občas tu kabelku prostě ráda odložím. 

Už je to pár měsíců, co také aktivně třídím skříň a měním ji za kousky, ve kterých cítím, že jsem to já. Už to nejsou uplé mini šatičky těsně pod zadek, ve kterých se nemůžete ohnout. Když už nám nějaké upnuté, tak delší. Nevím, nějak jsem se v tomhle změnila. Nelíbí se mi ten trend "co nejvíc zmalovaná, co nejvíc ukázat, co nejvíc upnuté a hlavně značkové." Prostě mi to nesedí a dost se mi to příčí.. Vím, že klukům se to (bohužel) líbí, a tak jsem pár takových kousků taky měla. Ale teď už je mi jedno, že můj styl nemusí být vždycky sexy. Zkrátka o to už mi dávno nejde a nemyslím, že o to snad někdy v módě šlo. To jen taková myšlenka dne. 

P.S. Nezapomeňte na vánoční giveaway!

You Might Also Like

5 coments

  1. Já se už dávno smířila s tím, že sexy nebudu vypadat v ničem, protože nejsem a ani nechci být sexy :D buďme své, to je nejlepší :) moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  2. Naprosto souhlasím s Darinkou :) Nejdůležitější být svůj a nesnažit se zavděčit druhým ! :)

    ReplyDelete
  3. Pěkný outfit a zajímavé myšlenky, mám to tak nějak podobně :)

    ReplyDelete