Pole battle championship 2016 - video

12:22 PM

O battlovém šampionátu jsem vám už psala a fotky vkládala. (Nějaké i dodatečně) Teď vyšlo i promo video a mám tam i já svojí chvilku slávy, haha. Z videa je cítit úžasná (a taky trošku stresová) atmosféra. Kameraman byl velice precizní a svojí práci odvedl na jedničku, no posuďte sami. 

Strašně dlouho, vlastně celý gympl, jsem nevěděla, co bych chtěla dělat. Mám totiž ráda hrozně věcí a nejradši bych dělala všechno. Ale jednu věc už vím jistě. Jednou, po nějakém větším úspěchu, jménu (jo, to si ještě počkáme, ale času dost) bych chtěla být lektorkou a pokud půjde dobře škola a já úspěšně dostuduji a budu mít už něco vyděláno, mít i vlastní studio. Chtěla bych motivovat lidi a ukázat jim to, co tenhle sport ukázal a ukazuje mně. 

Jednou přišla majitelka studia, kam už pár let chodím, do sálu ve velkých chlupatých bačkorách vyměnit použité ručníčky. A mně v tu chvíli došlo, že tohle chci jednou taky. Mít svoje studio, chodit tam ve velkých chlupatých bačkorách a být tam jako doma. 


You Might Also Like

1 coments

  1. Stane se cokoliv si jen vysníš, dáš to! ♥

    ReplyDelete