Pole battle league 2016 - mezinárodní finále

10:34 AM

V sobotu jsem se účastnila mezinárodního finále Pole Battle league, která se konala u nás v České republice na největším tanečním festivalu v Brně. Možná si pamatujete na článek z Ladronky, kde byl taky battle a byl součástí právě této ligy. Jde vlastně o to, že celá tato liga má řadu soutěží po celý rok a na konci je naprosté finále.

Toto finále obsahovalo znovu dvě kola - semifinále, kde se ještě znovu vyřazovalo a pak už tedy konečně a naprosté finále, kam jsem s troškou štěstí postoupila. Byla jsem z toho nadšená a oslavit jsme se to vydali na sushi. Je to už takový můj rituál, který patří ke každé soutěži, a je jedno jestli mam kousky 2 (Ladronka) nebo 20 (Brno).

Ruce se mi poslední kolo potily, tyč mi klouzala, ale přesto jsem si to dokázala poprvé pořádně užít, i s pořádnou dávkou nervozity. Největší radost jsem měla z toho, že jsem neopakovala chyby z minulé soutěže, snažila se vnímat hudbu a vůbec šlo všechno nějak líp. Nakonec jsem skončila bohužel 6., takže medaile se nekonala, ale přesto je to pro mě úspěch a mám z toho velkou radost. Příští rok se snad umístím ještě líp a budu pro to dělat, co bude v mých silách.

Záznam s kouskem mojí části z online vysílání najdete na mém ig zde https://www.instagram.com/p/BMevo4IBBVt/?taken-by=belly05 . A abych vám ještě trošku "battle" přiblížila - nikdy nevíte, jakou písničku vám pustí. A o tom to celé je. Může to být něco od Kabátů až po Adele. Všechny žánry, cokoliv.

P.S. Na té fotce vypadám tak na 13, ale nenechte se zmýlit, táhne mi na 20.










You Might Also Like

2 coments

  1. Šieste miesto je jednozačne úspech a nemáš prečo byť sklamaná! Nabudúci rok budeš ešte lepšia. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Finále je finále, skvělý! :) do příští roku dopiluješ ještě co je potřeba :) (i když to já jako laik, už nevím ani co víc bys měla umět :D)

    ReplyDelete