Pole battle league - mezinárodní finále

12:31 AM

V pátek večer jsem nasedla na vlak a vydala se do Brna. Pak večer s kamarádkou poseděla v kavárně, očíhla brněnské extravagantní památky, v jednom z brněnských klubů shlédla pole artovou inspiraci jednoho pole dance studia a druhé ráno jsem se sama vydala na soutěž. 

Šlo o mezinárodní finále celé battlové ligy a já se těšila na novou zkušenost. První kolo celého finále byla znovu vyřazovačkaběr finalistů. Tam se mi povedlo se probojovat (6 lidí) a měla jsem z toho hroznou radost. Medaile nedopadla, ale nejvíc mě těší, že jsem neopakovala chyby z minulé soutěže a hlavně si to konečně na jevišti užila a nebyla vystreslý uzlík nervů. (Ikdyž trošku asi jo, protože se mi ruce potily šíleným způsobem a myslela jsem, že ani nevylezu, haha).

Fotky od fotografů dodám později a nějaké video také. Zatím je jen sestřih na TN.cz, který jsem sdílela (se svou částí) zde: https://www.instagram.com/p/BMevo4IBBVt/?taken-by=belly05



You Might Also Like

1 coments

  1. gratuluji k postupu do prvních 6! :) medaile nevadí, hlavně že sis to užila :) jinak já byla v Brně v sobotu a ty jejich některé památky jsou opravdu něco :D:)

    ReplyDelete