Černá, bílá, šedá

1:46 PM

 Není to tak dávno, co jsme s mamkou obě přišly domů se stejnou taškou. Se stejnou značkou tašky. Ve stejný den a prakticky stejnou hodinu. A měly jsme v ní stejné šaty. S tím rozdílem, že já klasicky sáhla po šedé a mamka po červené. Šaty nejsou upnuté, připomínají spíš delší tričko, nebo milovníkům upnutých věcí snad špatnou velikost. Ale je to samozřejmě naschvál, a já si je zamilovala hned, jak jsem je viděla. Někomu tento styl může připadat lehce usedlý a nevýrazný, ale já se tak cítím nejlépe. :)

P.S. Dnes jsem byla velice aktivní a přidala dva články! Tak se mrkněte i na ten předešlý, pokud vás zajímá něco z mého osobního života, konkrétně má největší láska. (přítele nepočítám, aby tu nevznikly snad nějaké pochybnosti)



You Might Also Like

15 coments

  1. Ten outfit ti moc sluší! a to s tou taškou je zábavný :) BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  2. Máš moc pěkné vlasy :) týjo a bílý kabát? ten se často navidí... asi se dost špiní co? :/

    Ráda bych tě pozvala na GIVEAWAY, která končí už v neděli 20. listopadu! :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Musí se prát častěji, ale je to v pohodě :)

      Delete
  3. šaty sa mi veľmi páčia :) ale tuším že ešte viac ten tvoj kabát :)

    ReplyDelete
  4. Veľmi ti to pristane :)
    Krásny blog inak,nedáme vzájomné sledovanie?:) napíš mi na blog a neber to ako reklamu:)

    ORLLING

    ReplyDelete
  5. Krásný outfit a máš krásné vlasy! :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Krásný outfit! Netušila jsem, že může vypadat bílý kabát tak dobře :).

    LenaČerge

    ReplyDelete
  7. veľmi pekná kombinácia, hodí sa ti to ;) a máš prekrásne vlasy!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete