Když se retro vrací

3:51 PM

Hrozně se mi líbí staré věci. Staré knížky, notýsky, diářky a v poslední době se vrací i "stará móda", která se mně osobně taky hrozně líbí. Takže džíny s vysokým pasem, obyčejné bílé, o dvě velikosti větší, bílé tričko a pruhovaný svetřík je pro mě teď to pravé a cítím se v tom dobře a ještě pohodlně. Stejně tak Longchamp kabelka, která podle některých vypadá jako taška, s kterou chodí babičky na nákup, akorát je o pár tisíc dražší. Ale já je zbožňuji už nějaký ten rok a tahle tmavě modrá mi tu doma přibyla. Baťůžky, kabelky, všechno téhle značky je kvalitní a není to žádný kýč, jako jsou pro mě třeba "Vuittonky a MK kabelky". Samozřejmě každý preferuje něco jiného. 

V papírnictví Kaš-mi-daš jsem si ještě koupila starodávné obálky s potiskem černobílých fotek a už se nemůžu dočkat, až v nich pošlu kamarádce z Brna dopis. Je to mnohem příjemnější než komunikace na facebooku, i když tam si píšeme také, protože je to beze sporu rychlejší. Co vy a retro móda? A posíláte ještě nějaké dopisy? 




You Might Also Like

5 coments

  1. Retro módu miluju. :) Jinak posílání dopisů jsem vždycky milovala, ale přiznám se, že už jsem dlouho žádný neposlala.
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete
  2. krasne tricko mas na sebe!

    Pozyvam na luxusnu giveaway o Lancome, Biodermu a Dermacol, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    ReplyDelete
  3. ja mam tiez rada stare veci, a je super ze teraz je doba, kedy veci z "babkinej skrine" su ovela lepsie, originalnejsie ako klasika z obchodov, kde je vsetko na jedno kopyto

    http://www.petitejardin.sk/

    ReplyDelete
  4. sluší ti to ;) retro si na sebe neviem predstaviť, ale na druhých určite áno :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete