Skin 79 - Lovely girl bb cream

1:18 PM

Dnes vám chci ukázat bb krém, který používám už tak minimálně dva roky. Zmíněný tu už určitě byl, ale chci vám ho představit ještě jednou. Dostala jsem ho letos znovu k Vánocům, protože jsem si o něj už poněkolikáté Ježíškovi řekla. Skin 79 není v čr sice tak známý (asi proto, že v drogérce ho nenajdete), ale jedná se opravdu o špičku a o pravý asijský bb krém. Většina "bb" v drogériích u nás jsou jen slabé a nekvalitní napodobeniny.

Tenhle BB Lovely girl od Skin 79 Je určen pro mladou problematickou pleť. Což já sice nemám, ale používám ho, protože je k pleti citlivý, krásně se rozprostře, nedělá fleky a co je hlavní, nepůsobí jako maska. Řekla bych, že na problematickou pleť je určen právě proto, že ji zbytečně nedráždí. Má zakrýt mírné nedostatky, sjednotit, nezatěžovat a postupně pleť i zlepšovat.

 Pro mě je to ta nejlepší volba a s mojí pletí si nádherně sedl a už opravdu dlouho jsem na sobě neměla žádný jiný bb nebo make-up. Je to taková nejlepší volba, pokud chcete být namalovaní, ale vypadat stále přirozeně. A ještě jako bonus má úplně nádherný obal!



You Might Also Like

6 coments

  1. Vyzerá super, tiež si myslím, že ten obal je krásny ;)

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu <3

    ReplyDelete
  2. Obal má nádherný a je skvelé, že ti tak sadol :)

    ReplyDelete
  3. Vypadá nádherně, ten obal je fakt dokonalý!

    ReplyDelete
  4. vyzerá naozaj dobre, mna zaujal už obal :) A prajem krásne prežitie sviatkov a krásny Nový rok. <3 xx

    Simona | LIVEINFOXWORLD.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete