Vánoční večírek a moje sólo

12:56 PM

Před pár dny jsem měla sólo na vánočním večírku, které pořádalo naše studio v Royalu. A konečně jsou fotky od profesionálního fotografa! Tématiku jsem neměla sice vánoční, ale přesto se vám chci s fotkami pochlubit. Byla jsem oblečená trošku jako víla, ušila jsem si svůj závojíček a pohádky k těm Vánocům také patří, no ne? Přesně tohle je můj styl. Žádné podpatky, nebo bláznivé písničky.. nejčastěji tancuji na jemné, pomalé a něžné. V tom se cítím nejlépe a nějak to ke mně sedí. Minulý rok jsem na party nemohla vystupovat a dost mě to mrzelo. Nestíhala jsem se připravit, v té době jsem měnila i trenérku a všechno bylo takové narychlo. Nicméně letos jsem zvládla jak battly (včetně evropského finále), tak tohle vystoupení a v dubnu plánuji opět zkusit mistrovství ČR, tentokrát snad o něco lépe, haha.

Na poslední fotce mám prvek tzv moon. Dávám ho skoro do každé sestavy, mám na to totiž dobrá a vystrečovaná záda. Upřímně, jednou jsem si s nimi křupla tak, že mě bolely ještě měsíc, ale od té doby je mám neskutečně flexibilní a dostanu se téměř do jakéhokoliv prvku, kde je potřebujete ohebná. Prvek je to hodně efektivní a každý fotograf ho vždycky vyfotí, proto se tu stále opakuje.

P.S. Záběry ze sestavy najdete zde: https://www.instagram.com/p/BOIwnMRgrgv/?taken-by=belly05 a zde: https://www.instagram.com/p/BOKUJJGgvZo/?taken-by=belly05




You Might Also Like

1 coments