Vintage džíny

4:58 PM

Už dlouho jsem vám chtěla nafotit mé oblíbené vintage džíny, ale stále jsem se k tomu nemohla dostat. A je to tady! Je mi jasné, že ne každému se líbí, někdo tento styl nemusí. Mně se líbily vždycky, nikdy jsem ale neměla je odvahu je nosit. Teď už nosím všechno podle sebe a je mi jedno, kolika lidem se to líbí a kolika ne. Využívám toho, že studuji tak trošku umělecký obor. Tam si lidi můžou dovolit být divní a nosit kousky, na které nemá v dnešní společnosti každý odvahu, haha. Tím vám chci i říct, pokud chcete nějakým způsobem vystoupit z davu, ale bojíte se reakce společnosti kolem sebe, vykašlete se na to. Je potřeba si uvědomit, že ne vždy budete všem připadat dokonalí. To se prostě nikdy nestane, není to ani možné. Pro někoho budete perfektní, pro někoho ne. Ale buďte sví.


K džínům mám zase můj milovaný baťůžek, který teď tahám naprosto všude a s trochou snahy se do něj vejde i notebook. Dále chlupatý svetřík a heboučkou šálu, kterou jste mohli vidět v minulém článku "Nákupy z Primarku".

A znovu připomínám vánoční giveaway!







You Might Also Like

11 coments

  1. ahoj, už jsem si toho všimla dýl, máš takový maličký očíčka :) máš v rodině někoho třeba z Vietnamu? Jen mě to zajímá, jsi hrozně zajímavá!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Můj rodinný přehled bohužel končí u základního infa o babičkách :D

      Delete
  2. tie sú skvelé musím sa pohrabať mame vo starých veciach čo má odložene :)
    galantosfun

    ReplyDelete
  3. Mně to neslušíííí, ovšeeeem tobě! <3 <3

    ReplyDelete
  4. Tyhle džíny se mi taak líbí, bohužel mé malinké postavě vůbec nesednou.
    :D
    http://carolinnemach.blogspot.cz/

    ReplyDelete