Co se skrývá v mé kosmetické taštičce

4:13 PM

Mám sice zkouškové, ale v rámci pauzy jsem se rozhodla napsat článek, jehož obsah můžete vyčíst už z nadpisu. Pokud máte také zrovna tento měsíční problém (=zkouškové), držím všem palce.

 Kosmetické taštičky mám dvě. K Vánocům jsem dostala krásnou s Malým princem a stříbrnou CK jsem si koupila už před nějakou dobou. Mnohem radši mám teď ale tu s princátkem. Teď přemýšlím, že si jednu nechám u Jiříka, abych ji k němu nemusela pořád nosit, protože mám většinu věcí dvakrát, i když samozřejmě jiné značky. Nicméně takový ten můj základ, který s sebou tahám všude, můžete vidět zde.

Je to tužka na obočí, balzám na rty, protože je mám věčně popraskané. Občas chodím spát i s medem na rtech a mám je pak o dost hezčí. Dál rtěnka, hodně světlá. Zbožňuju ji, ale dávám si ji jen když mám rty zdravé a nepopraskané. Také konturku na rty, parfém, bb krém, pudr a dva štětce. Jeden na bb (Petra Lovely Hair), druhý na pudr. Když jedu někam na víc dnů, mám u sebe také suchý šampon a žiletku.

Můžete si všimnout, že u sebe nenosím tvářenku, tužku na oči, ani řasenku. Myslím, že tyto věci do základů většiny patří, ale já si každý den oči nemaluji. Mám je dost tmavé, takže to není ani třeba a maluji si je jen na určité události. Spíš se snažím vytvořit takový naturální look, aby si ani nikdo nevšiml, že na sobě něco mám.

P.S. Pokud někoho zaujal bb krém, můžete si o něm přečíst tady.



You Might Also Like

4 coments

  1. tá s malým princom je veľmi pekná ♥

    ReplyDelete
  2. Mame dost podobny obsah :) Ja este mam so sebou stale spiralu 😊
    www.veraparadis.com

    ReplyDelete
  3. Já mám v taštičce většinou rtěnku , konturku, zrcátko , pudr , tužku na obočí a štětec :-)

    ReplyDelete
  4. krasny parfem nosis v kabelke :)

    ReplyDelete