Kaš-mi-daš

10:15 PM

Kdo mě zná, tak ví, že miluju všechno, co je z papíru. Krásné obálky, sešitky, pera.. Cokoliv. A úplně nejlepší jsou nějaké starodávné bloky, které jsem občas vyhrabala ve starých věcech někde ve sklepě. To je teprve cennost! Teď vám chci představit to nejlepší papírnictví, jaké jsem kdy viděla. Jmenuje se Kaš-mi-daš a věci, které tam mají, jsou boží! Ceny nejsou úplně nízké, ale je to ráj.

Letošní Vánoce jsem od Jiříka dostala sešítek s Alenkou v říši divů, s Malým princem a krásné pero s kytičkami, které mám jako motiv hrozně ráda. A proč to píšu? Protože je všechno právě z tohoto obchůdku. Musím říct, že mi to udělalo mnohem větší radost, než kdybych dostala nějaký šperk. I když ten taky dost potěší, co si budem. Ale nejkrásnější je na tom to, že jsme si ukázali, jak moc se už známe a že přesně víme, co se tomu druhému líbí.  <3

Obálky, které jsou na fotce níže jsem si koupila já. Bylo to ještě před Vánoci a nějaké jsou už pryč, protože jsem v nich posílala dopis kamarádce. Posílala jsem i v těch maličkých. Moc se toho do nich nevejde, ale je to hodně speciální a neobvyklé. Já do nich vložila vzkaz jen s jednou větou. Někdy to ale na vykouzlení úsměvu stačí.

Znáte Kaš-mi-daš?


(Koho obchod zaujal, více info zjistíte zde: http://www.kasmidas.cz/)

You Might Also Like

1 coments