Oblíbené filmy

2:56 AM

Nějaká slečna mi tu psala, jestli nemůžu napsat článek o svých oblíbených filmech. Tak trošku jsem přislíbila video, ale nakonec jsem se do toho nepouštěla, takže se omlouvám, článek musí stačit. :)

Vlastně jsem o filmech nikdy nechtěla moc psát. Já a filmy, no, to moc nejde, nebo alespoň nešlo dohromady. Pokaždé jsem usnula během pěti minut a to i s někým, sama filmy sleduji hodně zřídka. Před nějakou dobou jsem se konečně rozhodla, že od teď už jen anglicky. A najednou to jde. Už neusínám a to asi proto, že se soustředím na jazyk a anglické titulky.

Asi nemá cenu jmenovat filmy typu Harry Potter, Stmívání atd. Rovnou na sebe prásknu, že jsem nikdy neviděla Pána prstenů, ani Star Wars, nebo třeba Matrix. Pretty Woman jsem viděla poprvé o těchto Vánocích. Takže nevím, jestli jsem úplně vhodný typ pro tento článek.

Nicméně! Miluji filmy, které mi něco dají. Většinou jsou to smutné filmy, například If I Stay (Zůstaň se mnou), nebo Hvězdy nám nepřály. Tyhle filmy vám sice nedají informace, které by vás měly nějakým způsobem vzdělat, ale ukážou vám, že si máte vážit toho co máte. V If I Stay má rodina hlavní hrdinky včetně jí autonehodu a přežije jen ona. Je udržována v umělém spánku a musí se rozhodnout, jestli zůstane mezi živými. Oba příběhy mám doma i jako knížky.

Další z mých hodně oblíbených filmů je Pokojný bojovník. Je to film je o gymnastovy, který má nehodu na motorce a podle doktorů už by neměl nikdy trénovat. Je to úžasně motivační příběh. Tyhle Vánoce jsem ho dostala také jako knihu, tak už se na ní moc těším. Válečník je můj další oblíbený film. Tam se v zápasnickém ringu naprostého finále MMA utkají dva bratři. Jeden byl vždy slabší, teď jsou tam oba a může vyhrát jen jeden.

Překvapivě mám ráda i nějaké dokumenty, zajímají mě dokumenty o různých věznicích a žralocích, stejně jako filmy s nimi. Teď jsem viděla třeba Mělčiny a bylo to skvělé. Ne že byste si u toho procvičili angličtinu, když je hlavní hrdinka po skoro celou dobu filmu sama na skálách v oceánu, ale film je to bezvadný. Z animáků se mi dost líbil Obr Dobr, ale na angičtinu taky nic moc. Po chvíli nechápání a faktu, že nerozumím ani slovu mi došlo, že onen obr neumí dobře anglicky a gramatiku nevede. A ne-rodilý mluvčí si u toho užije každopádně srandu.

Když to ale shrnu, komedie třeba moc nemusím, kromě chvilkového pobavení ve mně nezanechají žádnou stopu ničeho. Pro mě jsou nejlepší ty "šíleně smutné dojáky", které hodně lidí nemusí, motivační, a také katastrofické filmy. A pak teda milovaní žraločci, to je srdcovka.






You Might Also Like

8 coments

  1. Ani jeden z filmů jsem neviděla, ale první dva znám z trailerů. Ten Warrior mě láká nejvíce. BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  2. Zajímavý. Také jsem tyto filmy ani neviděla, takže díky za tipy :)

    ReplyDelete
  3. Zůstaň se mnou a Mělčiny jsem viděla. Musím říct, že být hlavní hrdinkou ve filmu Mělčiny, tak bych se asi zbláznila nebo bych se nechala tím žralokem sežrat :D
    Meet My Lovely World

    ReplyDelete
  4. super tipy na filmy;) videla jsem jen 2 z tvyho listu:))

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu o "Killin' It" tricko a konci to tento tyden! Budu rada kdyz se pripojis:)
    Bridge of Memories GIVEAWAY

    ReplyDelete
  5. Taky moc nemusím komedie. Já osobně preferuju thrillery, ale pak se často bojím. Horory už nedávám vůbec.
    Pokud máš ráda smutné filmy, koukni se na Než jsem tě poznala a Dlouhá cesta. Dál mě nic nenapadá, ale určitě bych po delší době něco "vytasila".:D
    Já se teda ještě moc neodhodlala sledovat filmy v aj. Může se zeptat, kde je sleduješ? :)
    Blog na zabití

    ReplyDelete
    Replies
    1. Než jsem tě poznala jsem viděla :) Taky krásný film. Jinak normálně si je stahuju a k nim i titulky :)

      Delete
  6. určite odporucam film Pirko (slovenský film) a BAD MOMS :) teraz ked som chora tak cely cas pozeram len filmy rada si pozriem aj romantiku aj nejaký ten thriller :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    ReplyDelete