Plastiky

3:18 PM

Už dlouho mě dnešní doba nutí vyjádřit se. Během zkouškového mám často puštěný program TLC (:D). "Tolik ženských prsů jsem snad ještě neviděl." řekl Jirka, co takhle strávil den vedle mě. Běžel tam totiž stále dokola pořad, kde ukazovali nepovedené plastiky prsou. Z krásných maličkatých Á-ček byla najednou ošklivá E-čka. A já se ptám, proč? Chápu, že pokud s tím má někdo psychický problém, tak jde na operaci. Dobře, chápu, beru, souhlasím. Ale proč je těch žen tolik? To už se opravdu neřeší nic jiného, než je vzhled? Někdy je mi z toho smutno. A ještě víc je mi smutno z toho, že jsou nějací chirurgové schopni to tak zkazit. Mně taky nebylo moc naděleno. Když si vezmu sportovní podprsenku, kterou mám 80% času (protože hodně trénuji a tu běžnou občas vynechám), nemá můj hrudník skoro nic. Jasně, že mě to v období puberty trápilo, ale teď je mi to úplně jedno. Naopak jsem i ráda. Ono když děláte akrobatický sport, tak se to i hodí. A i kdybych ho nedělala, jsem to prostě já. Jiřík mi občas říká Maličkej a mně se to i líbí. Plastiky obecně mi nevadí, když tam někdo jde za účelem, že se trápí. Ale pokud jde na dvacátou plastiku, už mi to tak skvělé nepřijde. Bohužel mám pocit, že v dnešní společnosti je krásná ta holka, která vypadá jako ztělesněná Barbie. Tuna make-upu, plastiky, obří výstřih a kraťásky i v zimě. Přijde mi to šílený a nějak se mi to hnusí. Kde je přirozenost? To už nic takového neexistuje?

A víte, že dnes už jdou udělat umělé děti, jaké si navolíte? Modré, zelené, hnědé oči, s jakýmikoliv vlasy. Můžete si vybrat vajíčka slavných modelek, abyste měli jistotu, že bude dítě dokonalé. Lidé tam listují časopisy a prostě vybírají. "To jako vážně?" začala jsem se rozčilovat nad pořadem. Dokonce můžete mít dvojčata, ale jedno na pár let zamrazíte, takže nakonec bude jedno třeba o tři roky starší, pokud chcete. Sama mám dvojče a nevidím důvod, proč by jedno z nás mělo být starší, k čemu to jako je? Chtějí mít lidé nutně dokonalé dítě? Proč jdou do tohohle když můžou mít vlastní, i když s "chybami"? Nevím, přijde mi to šílené a nikdy bych to nepodstoupila. Každý má chyby, i když se snažíte, aby neměl. "Máte dceru jakou jste chtěl?" zeptali se jednoho pána, který se tomuto věnuje a přesně takto si ji vytvořil. "Noo.. ano, vzhledově ano. Původ má modelky, aby byla krásná. Ale chtěl jsem holku, abych s ní mohl chodit nakupovat, víte? A to ona zase nikdy nechce." A znovu se ptám - proč? Fajn, má krásný dítě, ale povahově zase úplně někdy jinde. K čemu to?

Dále běžel příběh holky, která chtěla mít dokonalý zadek. Jednoho dne za ní přišla cizí paní, že má stříkačky s obsahem, které jí ho zvětší. To se totiž už dávno dělá, lidé na takové zákroky prostě chodí a to hlavně v USA. Jenže je to legálně hrozně drahé a tak slečna souhlasila i s touto variantou. Myslela že je to, cituji, poslání od Boha. Nějakou dobu měla krásný zadek, pak zjistili, že byla stříkačka plná nebezpečných chemických látek a slečna přišla o ruce i nohy. Málem to ani nepřežila. Co jsou lidé schopni udělat pro dokonalost mě až děsí. Já byla stejná. Ale pak mi postupem času došlo, že dokonalost neexistuje a cesta by to byla nekonečná. Takoví lidé nikdy nebudou spokojení, ani já bych nebyla a občas je těžké být, když vidíte, jak se každý snaží být "perfektní". Přesto prosím, milujte se a buďte vděční. I když je to v téhle době těžší. A řekla bych že je to tím, že máme takové neskutečné možnosti a možnost výběru.


fotky jsou takové random k článku z mého instagramu 



You Might Also Like

3 coments

  1. Nádherné pravdivý článek. Se vším musím jen souhlasit.
    Abych pravdu řekla, je mi také z této doby smutno. Patřím zrovna do té skupiny holek, které se moc nemalují a na plastiku bych v životě nešla. Za prvé jsem se sebou docela spokojená a za druhé jsem moc srab a měla bych strach z operace nebo že by se to nějak pokazilo. :D
    Find joy in the ordinary

    ReplyDelete
  2. Ak mám byť úprimná, niekedy mám také chvilky, že rozmýšlam, že by som išla na vyplnenie pier a zväčšenie poprsia, ale potom sa na seba pozriem do zrkadla a zamyslím sa nad tým, či chcem byť naozaj plastová figurína alebo byť sama sebou. V dnešnej dobe ide toľko žien na plastiku, aby boli všetky ako bábiky Barbie, skrátka ako cez kopirák. Radšej zostanem sama sebou + môj priateľ ma miluje takú, aká som a dáva mi to patrične najavo:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    ReplyDelete
  3. Také nechápu, jak tohle mohou ženský dobrovolně podstupovat. Znám některé, které to dělají jen proto, aby se cítili dobře a denně na svém instagramu nová Céčka nevystavují světu. Pak teda - proč ne :-) Ale když to třeba někdo dělá kvůli soutěži bikini fitness jenom proto, aby se mohli vystavit na pět minut na pódium v plavkách? Neskutečný, kam ten svět spěje.

    ReplyDelete