Zimní roztomilý look

4:53 PM

Po pár  kosmetických článcích (které ještě dost budou, protože toho mám tolik co představit!) tu pro vás mám zimní look. Šatičky jsem měla na jedné zkoušce a přinesly štěstí. Ulovila jsem je na ZootLetu. (Akce Zootu, který vyprodává starší kousky, všechno s visačkou) Je sice vidět jenom suknička, protože bych při větší ukázce asi zmrzla, ale nejdůležitější je na nich stejně ta krásná, jemná nude barva. Upřímně jsem ale z této akce byla dost zklamaná. Tisíce věcí, které se doprodávaly, ale většina byla dost nenositelná, poničená... Čekala jsem, že si toho přivezu víc. Každopádně tyhle šatičky, to byla láska na první pohled, stejně jako huňatý kožíšek, který už jsem ale pořídila jinde. <3

Poslední dobou většina bloggerů a youtuberů poukazuje na to, že není dobré světlo na focení/natáčení. Je sice pravda, že je brzy tma a musí se vychytat ten správný čas, ale také bych poukázala na to, že sníh fotky krásně rozzáří a co je ještě lepší, foťák lépe zaostřuje, když je všude jen bílo! Zatím se mi po létu nestýská a tohle mi vyhovuje. Pořád jsem se dostatečně nenabažila chlupaté deky, co jsem dostala k Vánocům, ani kakaa a teplých ponožek. Jak jste na tom vy?

You Might Also Like

17 coments

  1. Nenapsala bys něco o svých oblíbených filmech/seriálech a o tom jak vypadá tvůj běžný den? Prostě nějaký kecací článek, který by byl blíže zaměřený na tebe? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasně, můžu :) Já na ty seriály moc nejsem, ale poslední dobou jsem se do toho taky dala a nějaké milované filmy taky mám. Možná natočím i video, ještě uvidím :)

      Delete
  2. Jooo to by bylo super!Video prosím <3

    ReplyDelete
  3. Tiež ma ZootLet dosť zklamal, ale priestory boli super! Kus šatičiek ale vyzerá super.

    ReplyDelete
  4. Krasny kozuch naozaj:)
    A ja pri foteni mam hlavne problem so zimou ako so svetlom 😄
    www.veraparadis.com

    ReplyDelete
  5. Kožuch je nádherný :) inak krásny blog, dávam odber a pozývam ťa aj na môj blog :)

    ORLLING

    ReplyDelete
  6. krásny outfit, ten kabatik je roztomilý ♥

    ReplyDelete
  7. Moc pěkné, ten kabátek je boží :-)!
    Ennepenne.cz

    ReplyDelete
  8. Jééj, aká si krásna :) a ten kabátik je skvelý :)

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    ReplyDelete
  9. Moc hezké, ten kabátek je super :)

    ReplyDelete
  10. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    ReplyDelete
  11. strasne ti to slusi, bozi!
    quitus.blog.cz

    ReplyDelete
  12. I love your blog, specially The Little prince. :)

    Look at mine and we can follow each other.

    Kathy's delight

    ReplyDelete
  13. Mě se též v zimě ne fotí dobře a když je sníh, je to ještě horší! Sluší ti to.

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    ReplyDelete
  14. ten kožúštek je super :) pristane ti

    ReplyDelete
  15. Tá bundička vyzerá úplne nádherne, veľmi ti to pristane!

    ReplyDelete