Dva top produkty na vlasy (leden)

4:47 PM

Už se hrozně těším, až bude konec zkouškového a hlavně až budou na teploměru trošku vyšší teploty. Dnes pro vás mám článek focený v teple domova s dvěma výrobky, které stojí za zmínění. Poslední dobou se teda snažím do kosmetiky zbytečně moc neinvestovat, kupovat jen ověřené výrobky a pomalu spotřebovávat všemožné vzorečky, co se mi tu nahromadily.

První produkt určitě znáte. Ke mně se dostal náhodou a nezklamal. Je to suchý šampon Batiste s vůní třešní. Normálně používám maličkou AMICU, která je na tom krásně i cenově, ale tenhle je možná i o drobet lepší. Zrovna tahle vůně mi tedy nejdříve nesedla, byla na mě až moc sladká, ale pak jsem si zvykla, i když příště sáhnu po jiné. Značka je to ale bezkonkurenční. Mám tmavé vlasy a nemají po něm ani šedý nádech. Řekněte, kdo také používáte?

Druhou věcičkou je Henna šampon. Na internetu jsem četla různorodé recenze, ale mně krásně sedl, vlasy jsou po něm hebké a lesklé. Za mě můžu říct, že se i méně mastí. Momentálně ho střídám s klasickým kopřivovým a nemůžu si stěžovat. Vláskům by měl šampon i trošku pomoct, uzdravit je, ale to nedokážu posoudit. Poslední dobou si konečky stříhám každý měsíc a snažím se je moc netrápit zbytečným horkem, takže jsem je před prvním použitím zas tak zničené neměla. Dřív jsem se ale hennou barvila a vlasy se mi daly dost dohromady, takže za mě jsou všechny výrobky s obsahem henny (byť jen malým) skvělé.



You Might Also Like

6 coments

  1. Henna šampon vyzerá naozaj super :)

    ReplyDelete
  2. Suchý šampón som používala iba na výnimočné prípady a vždy som mala podráždenú pokožku na hlave, čo ma dosť mrzí, pretože inak by som určite vyskúšala tento :)

    ReplyDelete
  3. Ten suchý šampón som mala, vôňa je super, ale mne suché šampóny vôbec nesadli :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    ReplyDelete
  4. Batiste je super, akorát mám ten na hnědé vlasy - jsem bruneta :) Ale zachraňuje mě dost často, je to miláček :)

    ReplyDelete
  5. suchy sampon nepouzivam casto ale mam stale ako zachranu a batiste je jednoznacne top zatial co som skusala ( a to uz je ich dost)
    galantosfun

    ReplyDelete
  6. Batiste suché šampony miluji, vyzkoušela jsem snad uz všechny..:)

    ReplyDelete