Mám růžové vlasy bez peroxidování! Jak?

1:42 PM

Hrozně se mi líbí růžové vlasy. Ale jako brunetka si to nemůžu dovolit... pravděpodobně by mi vypadala půlka vlasů a až bych se rozhodla, že růžovou nechci, měla bych vlasy nesmírně zničené. Na internetu jsem viděla dost barevných šampónů, které vydrží i třeba měsíc, ale má to háček. Musíte mít blonďaté, nejlépe bílé vlasy. Jinak to nefunguje. Jako brunetky si prostě neškrtnete.

...
A tak jsem se dohodla s e-shopem Glamot.cz (pro Slovenky je to Glamot.sk), že od nich vyzkouším a zhodnotím produkt Label.M Powder Spray, který má údajně fungovat i na hnědé vlasy. Nebudu tady lhát o tom, že jsem si výrobek koupila sama. Ale taky můžu upřímně říct, že píšu články jen pro e-shopy, které za to stojí, o čemž jsem se sama přesvědčila. A vím určitě, že si ho až mi dojde objednám. Vlasy mám totiž opravdu růžové! Jeden den můžu být hnědovláska, druhý den růžovovláska, a třetí můžu mít klidně fialové vlasy, aniž bych vlasy musela zabíjet peroxidováním. Za mě perfektní!

Výrobek funguje jako lak na vlasy, takže pokud máte sušší vlasy, není vhodný pro denní používání. To ale ani není účel výrobku. Vlasy se musí trošku prohrábnout rukou, nebo rozčesat, aby nebyly slepené, jako je to u všech laků. Barvička ale krásně drží a lak vám na hlavě vytvoří lví hřívu. Pokud byste chtěly barvu jako mám já, tak je to konkrétně tato barvička - Pink . Já jsem moc spokojená, růžovou jsem chtěla zkusit už dlouho. Barvu můžete použít jen na pramínky, nebo i na celou hlavu. Já jsem s ním zatím neplýtvala, šetřím se ho na výjimečné příležitosti. <3

Výrobek přišel i krásně zabalený a hlavně hodně rychle, během dvou dnů jsem ho měla doma a brala ho jako dáreček při posledním dni zkouškového. Taková růžová tečka a odměna na závěr.



You Might Also Like

1 coments

  1. tak to je naozaj super, veľmi sa mi páči odtieň tej ružovej ;)

    ReplyDelete