Valentýn? Jiné tradice?

8:45 PM

Valentýn nijak výrazně neslavím neslavím. Stejně jako Silvestr a další svátky. Nikdy nikam nechodím jen "protože je Valentýn". Miluju denně a tohle tak neprožívám. Sice nějakou sladkost koupím, ale kdybych nikoho neměla a nikdo mi nic nedal, rozhodně neprobrečím den a je mi to docela jedno.

Sladkosti kupuji druhé polovičce jen tak a ne pouze proto, že se něco slaví. Stejně jako on mně. I když je to svátek dost komerční, tak jsem viděla dvě boží valentýnské dobroty, které jsem v obchodě nemohla nechat. Koupila bych je i kdyby to byl jiný den a v obchodě je měli. Je to něco nového a vážně se mi to líbilo. Dóza ve tvaru srdíčka se srdíčkovými bonbóny a těstoviny ve tvaru srdce. Bonbónů si moc nenakradu, protože je nejím, ale na ty těstoviny se u společného oběda těším.

Místo Valentýna máme společnou zamilovanou tradici na Vánoce. Vzniklo to nějak omylem, ale drží se to a je to jedna z věcí, která mě poslední čtyři roky na Štědrý den hrozně dojala. <3 Vždycky až se setmí, zadrnčí mi mobil a přijde mi básnička od mého milého. Máte taky nějaké svoje tradice? Nebo slavíte jen Valentýna?


You Might Also Like

2 coments

  1. tie cestoviny sú milé :) my sme to tiež nejak špeciálne neprežívali, ale darčeky sme si dali :) ale žeby sme mali nejakú tradíciu na Valentína,to ani nie :) viac prežívame asi výročie :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete