Já, rtěnky a MY

6:44 PM

K make-upu mě to tolik netáhne. Zatím si vystačím si s jedním bb, jedním pudrem a klasickou sadou štětců. Občas si udělám linky, když chcivypadat. Paletku očních stínů Sleek jsem od této značky dostala zdarma, ale využívám ji spíš na plesy, než že bych si každý den malovala stíny. A když mám vystoupení nebo soutěž, tak mě trenérka přemlouvá, že bych si fakt ještě měla dát alespoň jednu vrstvu řasenky, ať jsem vidět.

Už je to delší doba, ale tehdy jsem byla pozvaná do jednoho pořadu na óčku - Bestie. Ani nevím, zda to ještě běží, ale vždy dělali různé díly s blogerkami. Měli na mně ukázat právě "nude make-up". No, když jsem se vracela do školy, smývala jsem výtvor na mé tváři v tramvaji, protože mi to "nude" vůbec nepřišlo a já se necítila na to vrátit se tak mezi lidi, přestože se to natáčelo v pražském Make-up institutu. Přišlo mi, že toho mám na tváři až příliš, ale možná šlo jen o nezvyk. Takže tolik já a líčení. 

Nicméně výrazné rtěnky, to já zase můžu. Fialová, hnědá, červená... cokoliv. A vzhledem k tomu že mezi mé nejoblíbenější barvy oblečení patří opět taková ta bílá, šedá, černá,.. tak to mé rtěnky krásně podtrhnou a trošku mě na té ulici zvýrazní. Chápu, že na to někdo není. Stejně tak jako někdo nemusí pochopit můj prstýnek na malíčku. Ale každý se nějak cítíme dobře, a tak bychom se měli prezentovat. Jako MY. Ať už s horou make-upu, výraznou fialovou rtěnkou, nebo úplně natural.



You Might Also Like

6 coments

  1. Rtěnky taky můžu. Pamatuju si, že když jsem je začínala nosit hodně výrazné, trpěla jsme představou, že na mě všichni zírají a cítila se hodně nesvá. naštěstí už mě to přešlo:)

    ReplyDelete
  2. Souhlasim. Ja teda nemam zatim odvahu az tak na vyrazno, ale nemaluju se, za to rtenek mam hafec :) Snad se jednou dopracuju k syte cerveny a fialovy :)

    ReplyDelete
  3. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK¦

    ReplyDelete
  4. Já si na výraznější rtěnky moc netroufám :D :)

    ReplyDelete
  5. Rtěnky jsou hlavním doplňkem pro mě !! :)

    ReplyDelete