Top: milovnice rtěnek!

6:08 PM

Rozhodla jsem se pro založení rubriky Top. Budou tu top produkty, top tipy a tak dál. Všechno, co mě příjemně nadchne a okouzlí. Nevím, zda budu přidávat pravidelně, chci přidávat jen to, co si tu opravdu zaslouží být, co vám chci představit a doporučit.

Začala bych mými nejoblíbenějšími rtěnkami/lesky. První z nich je Chanel 76 Emotion. Je to taková jemná, světlejší barvička se třpytkami a krásně drží. Venku už vykouklo sluníčko a myslím, že na prvním opálení bude krásná. Je lehce do hněda, člověk s ní zaujme, ale z davu vyloženě nekouká.

Další z řad skvělých rtěnek je Kylie Jenner lip kit odstín 22. Je to taková oranžovočervená barvička, taky nádherně drží a člověk je s ní hodně výrazný. Podobný odstín jsem nikde neviděla, všude jsou jen rudě červené, proto si tu zaslouží být. Jediná nevýhoda je, že je v Čechách nedostupná. Můžete si ji ale objednat z USA.

A jako poslední je oblíbená Sephora, rtěnka Rouge Cream R58. Hodně výrazně fialová barvička, výdrž taky super a cenově dostupná. Z této řady mám rtěnek víc a můžu doporučit i pro suché rty. Barva určitě není pro každého, někdo se v těchto odstínech necítí, nicméně já ji zbožňuju.



You Might Also Like

4 coments

  1. vyzerajú super no možno by som si pozrela aj ako vyzerajú na perách :)

    Desire fashion blog

    ReplyDelete
  2. odtieň tej od Sephory je neskutočne krásny! :O
    Ivana xx

    ReplyDelete
  3. ani jednu značku čo tu spomínaš som ešte nevyskúšala :P ale rúže mám rada aj ja :) krásne odtiene

    ReplyDelete
  4. Super nápad na rubriku! Rtěnky se zdají, že budou skvělé:)

    ReplyDelete