Džínová sukně ze second handu

11:54 PM

Nedávno jsem navštívila přednášku o módním průmyslu, kterou pořádala naše škola. Na jedno bavlněné triko se spotřebuje přes 2700 litrů vody. Zajímavou myšlenkou přednášky bylo i to, že když už si člověk kupuje něco v kamenném obchodě, měl by si kousek koupit jen tehdy, pokud si dokáže představit, že na sobě onu věc bude mít alespoň třicetkrát. Rozhodla jsem se, že to budu praktikovat. V nedávném článku jsem psala, že bych si hrozně ráda pořídila nějakou džínovou sukni s knoflíky a už jsem jí hledala všude možně opravdu dlouho.

Dále jsme si na přednášce říkali všechno špatné, co souvisí s fast fashion, výrobu takového oblečení, bavili jsme se i o chemikáliích, které se v něm mohou vyskytovat a v jakých podmínkách se někdy oblečení tvoří. Nejlepší je tedy hledat kousky v second handu (klidně internetovém, občas najdete i s visačkou) jako to bylo u mě s touto sukní. A to mě na ní těší. Doopravdy dlouho jsem ji chtěla a sehnala si ji tím nejlepším způsobem.



You Might Also Like

3 coments

  1. Je určitě fajn se o tohle zajímat a zamyslet se nad tím, co kupujeme :)

    ReplyDelete
  2. Sukňa je mega, a second-handy osobne milujem:)
    http://thenoela.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  3. Moc pěkná sukýnka. Zajímavý článek!

    ReplyDelete