Laky na vlasy

3:40 PM

Čmárli jste si někdy propiskou na kus oblečení? Zaručený návod, jak z látky propisku dostat je postříkat ji lakem. Doslova ji vyžere.

Možná jsem už ovlivněná mým neustálým čištěním všeho možného, nicméně mám pocit, že po každém použití laku mám najednou roztřepené konečky s bílými konci, které hned stříhám, protože mi to vážně vadí.

Jelikož si ale častěji potřebuji vlasy alespoň trošku zafixovat (nic dramatického), používám vlasovou tvarující vodu od Baley. Je i pro jemné vlasy, bez silikonů, na soutěž bych jí třeba tolik nedůvěřovala, ale na běžné zafixování super. Po této vlasové vodě se s vlasy nic zlého neděje. Dokonce jsem dělala propiskový pokus, a Balea propisku z látky nedostala. Čmárnutí se sice lehce rozmazalo do stran, ale nic víc a přesto vlasy, když to nejsou složité účesy, dobře drží. A o ceně ani nemluvím, vzhledem k tomu, že jde o Baleu, je dostupná naprosto každému.


You Might Also Like

1 coments

  1. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Izabell zo sydneysleek♥

    ReplyDelete