Krátké kalhoty?

11:06 PM

Vysoké ponožky, ohrnuté společenské kalhoty a oxfordky. Nazvala bych to takovou mojí oblíbenou Havlovskou módou. Kalhoty si hrnu cíleně, stejně jako moje a chlapci často nenáviděné vintage jeans. Nosíte je někdo? Měla jsem je třeba tady

V módě se mi líbí obyčejné spíše pastelové barvy, jak říkám stále dokola. Zároveň ale kombinace něčeho speciálního, netradičního, možná trošku starodávného, někdy až divného. Žádné výrazné barevné a pozornost poutající veselé nápisy na tričku. Já si ohrnu kalhoty, vezmu černé body s hlubokým výstřihem a jdu. A co vy? Nosíte trička s hlubokými výstřihy? Mně se to moc líbí a překvapivě dokonce víc na menších prsou, na těch to nepůsobí nijak urážlivě, řekla bych.

Botičky patří mezi mé oblíbené, nosím je skoro pořád. Nejdříve nebyly moc pohodlné, ale nevzdala jsem to a teď už se v nich chodí dobře. Jen se teda přiznám, že se do nich dost špatně leze. Občas mě to stojí nějaký ten autobus, ale pak to stojí za to.




You Might Also Like

2 coments

  1. Juu na tý první fotce jsi moc milunká ! :)

    LenaČerge

    ReplyDelete
  2. Moc pěkný outfit, také mám ráda ohrnuté kalhoty :D
    Maris Novotná

    ReplyDelete