Butterflies

8:48 PM

"Butterflies can not see their wings. But the rest of the world can. - You. You are beautiful and while you may not see it, we can." 

Krásné, že? Myslím, že to potřebujete vědět. Každý by měl. Já to mám uložené v mobilu, když se cítím absolutely without wings

To byl ode mě krátký článek s velkým slovem, tak na něj nezapomeňte... A k tomu boží suknička s knoflíčky. Máte je rády? Nebo se vám tento obnovený trend nelíbí? Já tomu propadla, ráda bych sehnala ještě džínovou. Tato je z obyčejné Esmary, kožíšek jsem si našla v secondhandu a košile je Dior. 



You Might Also Like

4 coments

  1. Sama o sobě by mě ta košile asi nějak extra neoslovila, ale zkombinovaná se sukní a jako celek to vypadá úžasně!

    Piosek

    ReplyDelete
  2. Ja už druhý rok zháňam nejaký kožúšik, raz sa mi páčil jeden v H&M, ale zaváhala som a potom ho už nemali:( A odvtedy som nenašla žiaden, čo by sa mi páčil a sedel mi .. Každopádne, tebe tp veľmi pristane:)

    Saja Frey Blog

    ReplyDelete