Top: Chanel NY 60 Red a Sephora ROuge Cream R05

2:10 PM

Rouge hydrabase creme lipstick New York Red 60 Chanel. Krásná rtěnka, která často zdobí rty úchvatným dámám před objektivy drahých zrcadlovek. Taky mám takovou doma. Úžasná záležitost, řeknu vám. Nicméně někdy si člověk nechce sahat tak hluboko do peněženky kvůli rtěnce.

Proto tu mám ještě jednu skvělou a o víc než 100% levnější záležitost. Je to rtěnka od Sephory Rouge Cream R05. Naprosto totožná barvička, když jsem měla na rtech obě, nikdo to nepoznal. Možná je ta Sephory a lehoučko výraznější a tmavší, nicméně to jsem viděla jen já. Ani mamka ne a brácha už vůbec ne. Ten si mě prohlížel hodně dlouho a chybu nenašel.

Je pravda, že Sephorácká kosmetika taky není úplně nejlevnější, ale v poměru cena/kvalita je to pro mě nejlepší značka. Myslím konkrétně rtěnky, jiné produkty jsem si od ní asi nikdy nekoupila, tudíž nedokážu posoudit. Vždy krásně drží, přežijí i nějaké to jídlo a mají nádherné odstíny. Navíc když chytnete slevu 2+1 jako já nedávno, máte najednou nádherný den a tři nové rtěnky doma. O:)

Obě rtěnky jsou dokonalé a Sephora je zkrátka super alternativou. Když jsem se s Chanelkou zkusila sprchovat, přežila to. Sephora se občas maličko mázne, ale to se ji vážně musíte snažit rozmazat, jinak je taky skvělá.Obě rtěnky vydrží až do večera.

Jsou krásně červené, do ruda jako na poslední fotce na mně. Samotné rtěnky se mi obě na foťák hůř zachycovaly. Na pravé části rtu (z vašeho pohledu levé) mám Chanelku a na levé Sephoru. Vidíte, že rozdíl v barvě absolutně není znát.

Jinak možná jste si všimli, že mám zase nějaké tmavší vlasy. Opět jsem si totiž do vlasů začala dávat Hennu, aby byly co nejzdravější.


You Might Also Like

3 coments

  1. Janičko, tahle sytě červená ti fakt neskutečně sekne! 😍 miluju červené rtěnky! já musím sahat po jemnějších tónech 😄 ze Sephory určitě vyzkoušej jejich oční stíny (kvalitou mi vyhovují víc než třea Urban Decay) a mám ráda i laky na nehty (docela často je mívají i ve výprodejích) 👍🏼 Francouzi prostě kosmetiku umí 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty jsi zlata :* Ja jsem trd hlavne ujeta na ty rtenky a vsechno na pusu :D ale dekuji za tip! :*

      Delete