Info

7:20 PM

Mám tu něco, co bych vám chtěla sdělit. Publikovala jsem tu vždy články ze soutěží a psala je asi spíš pro sebe. Nemám pocit, že by to někoho zajímalo, protože o tom tento blog není. Člověk se sem jde podívat na to co jsem si kde koupila a jak to nakombinovala, ale tohle jsem psala vyloženě pro sebe. Konečně jsem skončila na stupni vítězů a najednou mě přešla chuť psát samostatný článek jen o tom, protože jsem si to užívala já. Já a moji kamarádi na soutěži, lidi z jiných kategorií, co byli šťastní se mnou atd.

Najednou jsem přestala mít chuť někomu něco dokazovat, což jsem vždy měla, protože já vždycky budu soutěžní typ, prostě taková bohužel jsem. Všechny tyhle věci mám na instagramu (@belly05) + v mém osobním sportovním sešitku, do kterého vidím jen já, do kterého si dávám fotky, píšu pocity a podobně. Tady je to akorát navíc. Zveřejním třeba fotky v nějakém článku, co se dělo za poslední dobu  - jako vám to říkám třeba teď, ale konkrétní články o tom už psát nebudu, instagram je toho plný a můžete být součástí skoro každého mého tréninku. Články píšu stejně opožděně a už v nich nejsou ty pravé emoce, které jsou zveřejněny na ig vždy a hned. Je to pro mě něco, co fakt miluju, moje štěstí a beru to jako největší část mého života, ve které se chci pohybovat už navždy, protože mě to dělá šťastnou. Nejsem žádná hvězda, aby o tom musel být pokaždé veřejný článek. A jestli někdy budu, tak se to dozvíte. ;-) Já sama si to všechno zapisuji, ale soukromě. A pokud se někdy někam dostanu, budu mít šanci se podívat do mnou ručně psaných materiálů plných fotek, kde jsem byla na začátku. A pokud ne, budu mít alespoň zápis o tom, že jsem to nikdy nevzdala a až mi bude devadesát, bude to i tak sloužit jako motivace pro další generace. Ale to jsem trošku napřed. :-D Pokud teda v té době bude mít ještě někdo zájem psát ručně psané deníky, haha. 

Jinak tu chci veřejně poděkovat i Darince, holčině, co už mě sleduje nějakou dobu a po pár letech sledování na blogu jsme se právě při téhle poledance příležitosti viděly na živo a já v ní měla velkou podporu. Takže jestli to čteš, děkuju! <3 

Ale chystám pro vás i něco nového, no vydržte a sami uvidíte!


You Might Also Like

2 coments

  1. Janičko ♥ čtu každý tvůj článek! A opakuji i tady, že jsem nejšťastnější že jsem tě potkala a mohla ti držet palce, to umístění jsi si vybojovala a zasloužila moc ♥ jsi sluníčko :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty jsi zlatíčko <3 Taky jsem moc ráda! Byla jsi tam největší podpora :-*

      Delete