Kde nakupuju?

7:02 PM

Chcete vědět, kde nakupuji? Pak čtěte dál. A na konci mi určitě nechte svůj názor, co si o tom myslíte.

Oblečení:

Možná to někomu bude připadat nechutné a v životě by se k tomu nesnížil, ale mým nejčastějším "obchodem", kde nakupuji, je second-hand. Konkrétně tedy vinted. Mně to přijde naprosto v pohodě, můžu tak sehnat často kvalitní kousky, někdy i s cedulkou a ušetřím spoustu peněz. A ne jen to, šetříte i přírodu kolem sebe, ale to už je na úplně jiný článek.

Jiné kousky oblečení dostávám dárkem. Je pravda, že teď jsme byli na nákupech a v Tezenisu měli víc jak 50% slevy. Ale to jsou takové ty košilky a podobně, co si ze sekáče prostě nekoupíte a jiné kousky, než spodní prádlo a věci na spaní jsem si neodnesla. Samozřejmě si i v normálním obchodě občas něco sama koupím. Ale snažím se to maximálně minimalizovat.

Kosmetika:

Můj nejoblíbenější obchod je jednoznačně Sephora a mám ráda i jejich značku. Dále pak objednávám přes notino vše, co mě v Sephoře zaujme, protože to vyjde daleko levněji. Občas ulovím i něco v dm, ale snažím se to už hodně minimalizovat a většinou tam chodím jen do zdravé výživy.

Jídlo:

Jak už jsem řekla, nejvíc si toho kupuji v dm. Teda konkrétně takové ty sladkůstky, ne normální jídlo. Často chodíme s kamarádkou před tréninkem/po tréninku "na jednu" - proteinovou tyčinku.

A proč tohle všechno píšu zrovna k těmto fotkám? Protože tahle dlouhá krásná plisovaná tmavě modrá sukně je právě ze second handu. Podpatky moc často nenosím, ale občas je taky vytáhnu. Ne příliš nápadné, černé, tyhle konkrétně ještě krásně sametové.






You Might Also Like

2 coments

  1. Skvelý post <3 Tiež mám rada veci zo Sephory a zaujalo ma, že Notino je výhodnejšie, možno odtiaľ skúsim niečo objednať!! A aj tie Second Handy by som možno mohla vyskúšať, namiesto chodenia do klasík ako Zara, H&M, .. Inak keď budeš v DM kupovať nejakú proteínovú tyčinku, odporúčam od značky Barebells. Včera som od nich mala prvý krát tyčinku a rovno som si musela dať dve, aké sú skvelé, haha <3

    www.nasklee.com

    ReplyDelete
  2. Krásný a jednoduchý outfit! (y) :-)

    ReplyDelete