TOP: parfémy

10:20 PM

Ukážu vám nejkouzelnější parfémy, co jsem objevila.
Chybí mi tu teda David Beckham Intimately for Woman, kterou jsem používala dobré dva roky a dokonce byla vůně krásně cenově dostupná. Bohužel jí stáhli z trhu a já se musela pokouknout jinde, což mě dost mrzelo, ale alespoň jsem vyzkoušela něco nového.

Dárkem jsem pak náhodou dostala Sí Giorgio Armani a zrovna kolem zimy, na kterou mi vůně nádherně sedla. <3 Její výdrž je nádherná a vůbec je to jedna z mála vůní, která se mi vážně líbí a myslím, že pasuje k většině. Jde o krásnou elegantní ženskou vůni a hodí se spíš do chladnějšího počasí.

Další parfém, který doma mám je Love story Chloé, který je naopak kouzelný na jaro. S výdrží je to o něco slabší, ale já si nosím parfémky všude s sebou a ta vůně mi za to stojí. Má i naprosto dokonalý obal. Jaké vůně používáte vy? :)




You Might Also Like

2 coments

  1. GA mám taky a je nádherná! Já jí nosím i třeba na večer, když někam vyrážím. Je úžasná. BEAUTYPUSINKA

    ReplyDelete
  2. mne Chloe až tak nesedí, ale na Si sa chystám, tá je krááásna!!
    Drew's Beauty

    ReplyDelete