Nové boty na léto

10:30 PM


Už jsem několik dní pokukovala po obchodech a hledala ty pravé boty na léto. Za nedlouho jedu k moři a potřebuji nové letní boty. Sandálky moc nemusím, ale letos jsem ve výlohách zahlédla docela pěkné modýlky. Zároveň mě už po několika letech omrzely klasické žabky a hledala jsem něco, čím bych je nahradila. Něco speciálního a zároveň něco, co by se snadno nazouvalo, větralo a vypadalo dobře. 

V Humanicu jsem našla krásné chlupaté boty. K mojí smůle byly růžové. Nebyla to nijak výrazná růžová, ba dokonce moc pěkná růžová. Ale asi půl hodiny jsem si botky prohlížela a bědovala, proč nemají i černé. Neměli. Prostě neměli. A přeci jen černá je černá. Černá se hodí ke všemu a když už máte chlupaté boty... no, čeho je moc, toho je příliš. A růžové chlupaté boty by možná některé seriózní dny bylo moc i na mě.

Když jsem se ale přesunula k sekci výprodej - poslední kusy, byly tam černé! Zaradovala jsem se. K mojí smůle tam byly ale pouze velikosti 37 a 39. No a já potřebovala 38, samozřejmě. Zkoušela jsem chodit v těch větších. Ne, nešlo to. Zkoušela jsem si ty menší. No, nebylo to ani trošku příjemné. A tak jsem po dlouhém váhání a přemýšlení jak si zvětšit nebo dokonce zmenšit nohu s těžkým srdcem odešla s tím, že mi prostě nesedí a tak je prostě kupovat nebudu. Už jsem přece měla v ruce krásné jednorožčí (=duhovostříbrné) sandálky a tak jsem i tak odcházela moc spokojená. Nicméně chlupaté botky ve mě stále hlodaly.

Po této záležitosti s černými botkami jsem se ještě zaběhla podívat do hm. Chtěla jsem ještě semišové plavky, které jsem viděla v hm u nás, ale v jiné barvě. Nebyly. Pro kontrolu jsem si to ještě namířila k botám. A víte co? Neuvěříte. Měly tam přesně ty stejné černé chlupaté boty, o dvě stovky levnější a mojí velikost!! A velké plus bylo, že pohodlné a příjemné. A tak jsem nakonec měla i své chlupaté boty. 

Dokonce i mamce se líbily. Jako vážně. Prohlížela si je a otočila se na bráchu se slovy že "To víš, to je teď in chodit v bačkorách :-)." 




You Might Also Like

6 coments

  1. tie čierne chlpaté z HM sú super! :) ja som ich tiež chcela ale nemali moje číslo :(
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete
  2. krásne topánočky si kúpila :) a ináč ja mám tiež vždy smolu pri kupovaní topánok :P

    ReplyDelete
  3. Tie s kožušinkou sa mi páčia, aj keď ich na niekom vidím, ale neviem si to na sebe absolutne predstaviť.. tiež by som sa mala ale popozerať po nejakej letnej obuvi, avšak nemám rada nákup topánok :/

    href="http://www.thenoela.blogspot.com/" target="_blank">The Noela

    ReplyDelete
  4. Já si nedávno koupila super zlevněné sandálky v CCC!

    ReplyDelete
  5. Ja som im ešte akosi neprišla na chuť. No tie sandále sa mi veľmi páčia, momentálne žiadne nemám :D

    ReplyDelete
  6. Tie chlpaté šľapky som asi prvýkrát videla na Sofii Richie pred 9 mesiacmi cca a nechápala som, akože wtf :D ale potom čím viac sa začali všade objavovať sa mi začali páčiť a z HM-ka som ich kúpila tiež :D

    www.recenzie-kozmetiky.blogspot.sk

    ReplyDelete