Cullotes a Plná peněženka

1:46 PM

Tak jsem se vrátila z Itálie! Na instagramu jsem postovala dost fotek a možná se ještě zmíním. Tyhle prázdniny mě čeká ještě pár zemí. Navštívím Čínu, Japonsko a Koreu. Taky se v září chystám do Londýna a příští týden máme v plánu Drážďany.

Z Itálie jsem si přivezla tyhle cullotes.  Podobné seženete například na Asosu, nebo v Zaře. Ne každý se v tom cítí, ale mně přijdou super! Jsou hlavně hrozně pohodlné a na léto lehoučké, vhodné do společnosti a na obyčejné cestování.

Pokud byste nějaké takové chtěly a přitom taky ušetřit, doporučuji Plnou peneženku - https://www.plnapenezenka.cz. Dá se využít například právě na zmiňovaný Asos, můj milovaný Zoot, nebo i jiné značky. Dokonce i na cestování, takže se třeba potkáme někde v zahraničí :-). Funguje to tak, že pokud e-shop navštívíte právě z této stránky, vrátí se vám nějaké procento zpět. Konkrétně tedy na váš profil a poté na bankovní účet. Registrace je zdarma, takže vás to nebude stát ani korunu, a můžete jen ušetřit.






You Might Also Like

4 coments

  1. TEN OUTFIT JE DOKONALÝ! Ozaj nádherne si ho zladila, milujem takéto kombinácie :)

    ReplyDelete
  2. hele až budeš v tom Londýně, tak mi dej klidně vědět, můžeme něco nafotit ;-)

    ReplyDelete
  3. o plnej peňaženke som už veľa krát počula, ale zatiaľ som to stále ešte nevyskúšala... však raz príde ten čas!
    inak, krásny outfit a botičky sú úplne úžasné!!! :).

    KEJMY ♥.

    ReplyDelete