Drážďany

9:35 PM

Dnes jsme strávili den v Drážďanech. Musím říct, že jsem moc spokojená. Počasí nám sice tolik nevyšlo, ale zima nebyla a déšť nám (zase tolik) nevadil, i když jsme byli bez deštníku. Navštívili jsme samozřejmě Primark - a zítra, nebo v nejbližší době pro vás chystám haul. Dále jsme byli ve dvou muzeích a prošli si centrum. Fotky jsou jen z mobilu, tak je kvalita o něco horší, ale dá se to :-)

Drážďany jsou už taková tradice. Jezdíme většinou vždy před Vánoci. Dáme si punč, koukneme na odpočítávání Vánoc, projdeme trhy, ale bohužel schytáme i pár kopanců v Primarku, před kterým vždy sedí i vyčerpaní nakupující.

Teď v červenci to bylo trošku jiné. Atmosféra sice nebyla tak krásná, ale bylo to jak kdybychom měli celé Drážďany pro sebe. Žádné kopance, žádné fronty. A žádná (velká) zima, takže se dalo chodit i po městě, aniž bych po deseti minutách prosila o horkou čokoládu. Obojí má svá pro a proti. Velká výhoda nevánočních nákupů je ale ta, že dámské kousky nejsou tak přebrané a seženete i normální velikosti. :-)


Jinak malý edit:
Od dneška je můj profil na instagramu soukromý. Nejde sledovat přes počítač, pokud mě nesledujete oficiálně a já to nevidím. Chci mít už přehled o tom, kdo se na mě dívá a jelikož mi to u nějakých osob nebylo příjemné a nedá se to ohlídat, vyřešila jsem to takto. Původně jsem si chtěla založit úplně nový instagram jen s pár lidmi, ale nakonec jsem si řekla, že tohle je krásný zlatý střed. - Schválně mi řekněte, jestli je váš profil veřejný, nebo není. ;-) A kdo mě chce tedy sledovat a oficiálně nesleduje, pošlete mi žádost. :-)





You Might Also Like

4 coments

  1. Hezké fotky :) Do Drážďan mám v plánu se podívat, tak snad to bude ještě letos.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky. Já do Německa jezdím, ale jen do Žitavy :)

    ReplyDelete
  3. Pekné fotky. V Drážďanoch som ešte nebola, ale rada by som tam zašla :)

    ReplyDelete
  4. Krásne fotky! V Drážďanoch som strávila strašne veľa času - ale bohužiaľ len na vlakovej stanici keď stál vlak cestou z Berlína na Slovensko! :D

    www.nasklee.com

    ReplyDelete