Starorůžové šaty z Primarku

2:21 PM

Tak tohle jsou ty šaty, o kterých jsem mluvila v Primark haulu. Jsou rozdělené na dvě části.(Respektive řečeno jsem je já v kabince omylem rozdělila na dvě části). Ale přijde mi to skvělé, protože jsem už průhledný přehoz využila i v jiné kombinaci a má vlastně spoustu možných využití. K nim mám klasické černé silonky, chlupaté boty, o kterých jsem už psala a moji nejoblíbenější Longchamp.


You Might Also Like

5 coments

  1. Šaty jsou skvělé! :) Přesně takové jsem naposled v Primarku scháněla i já, ale bohužel je tam neměli :(

    Another Dominika

    ReplyDelete
  2. Jéé ty jsou krásně, jako pro vílu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  3. Jééé, úplne kráásne šaty. Ja som mala ísť do Primarku do Drážďan, ale nevyšlo mi to :(
    Priateľ tam ale pôjde, tak snáď mi niečo pekné vyberie :D
    World of Nicol

    ReplyDelete