Plavky v celku? Ano!

8:00 PM

Chci vám ještě dodatečně ukázat  něco z Itálie / Bibione. Je to místo, kde jsem každý rok. Od svých zhruba tří let. Takže už tak sedmnáckrát.  Na úplně stejném místě. Tradice. Láska. Něco takového. Dovolená plná srandy, zmrzlin a špaget. A taky běhání, protože jinak by z nás byli válečci bez fyzičky a s velkým břichem. Co vy, máte taky nějaké místo, kam se stále vracíte?

Více fotek jste mohli vidět na mém instagramu @belly05. Já se nakonec rozhodla napsat jen outfitový článek s plavkami, ve kterých jsem trávila spoustu času. Na většině fotkách mám černé plavky v celku. Dlouho jsem takové sháněla (zhruba rok), až jsem je konečně našla a jsem s nimi nesmírně spokojená. Nemám ráda takový ten klasický střih plavek a proto mi občas chvíli trvá najít ty pravé. Střídám je s klasickými dvojdílnými. Černými a bílými.

Černé kraťásky s vysokým pasem, které mám na fotce ve stojce jsem si nechávala šít na zakázku na tréninky. Nevím, jak je to možné, ale prostě jsem nikde nemohla sehnat normální klasické uplé kraťásky s vysokým pasem bez všelijakých nápisů, kamínků a zbytečností. Na tréninky je nosím často a jsou mé nejoblíbenější. Momentálně se mi šijí ještě jiné kraťásky i s topíkem podle mého návrhu, už ne tak klasické, tak se hrozně těším, až budou hotové <3






You Might Also Like

1 coments

  1. tie plavky su krásne :) oboje
    www.veraparadis.com

    ReplyDelete