Jak ušetřit ve dnech Marianne ještě více?

3:24 PM

Ahoj! Určitě jste slyšely o dnech Marianne, které probíhají tento víkend 15.-17.9. Čeká nás spoustu zajímavých slev od kosmetiky až po bydlení a to dokonce až 70% (tady: http://dny.marianne.cz/cz/vouchers najdete celý seznam). A pokud si vedete wishlisty tak jako já, tak se určitě koukněte, co vám chybí, protože tento víkend se nákup vašich přání vyplatí.

Momentálně mě trošku mrzí, že si všechna svá přání musím plnit hned a urychleně jsem potřebovala nové boty, které vám tu hned představím! <3 Jsem z nich nadšená. Nejsem úplně podpatkový typ, nebo typ, který by chodil na podpatcích 24/7. Ale tyhle jsou tak pohodlné!

Nicméně pokud i vy chcete podobné botky a počkaly jste až do tohoto víkendu, můžete ušetřit ještě víc peněz. Určitě si vzpomínáte na cashback Plnou peněženku, o které jsem se už zmiňovala. Tentokrát je totiž přes Plnou peněženku do Dnů Marianne zapojeno několik dalších e-shopů, které si můžete prohlédnout zde: https://www.plnapenezenka.cz/akce/dny-marianne (včetně například Bati, který má teď velice podobnou kolekci bot, jako mám já). To znamená, že uplatníte slevu uvedenou v časopise (Baťa například 20%) a když nakoupíte přes Plnou peněženku, vrátí se vám další 4%. No není to super?



You Might Also Like

1 coments